Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6571
Назва: Моніторингові знання та моніторингові вміння як основа моніторингової компетентності суб’єктів виховної роботи у вищому навчальному закладі
Інші назви: Mоnitoring of Knowledge and Skils as the Basis for Monitoring Ability Competence of Individuals Educational Work in Universities.
Автори: Дурманенко, Оксана
Новосілець, Олена
Durmanenko, Oksana
Novosilets’, Olena
Бібліографічний опис: Дурманенко Оксана, Новосілець Олена. Моніторингові знання та моніторингові вміння як основа моніторингової компетентності суб’єктів виховної роботи у вищому навчальному закладі / О.Дурманенко, О. Новосілець // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С.64-67
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 26-лип-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: моніторинг, моніторинг організації виховної роботи, вищий навчальний заклад, моніторингові знання, моніторингові вміння, моніторингова компетентність
мониторинг организации воспитательной работы, высшее учебное заведение, мониторинговые знания, мониторинговые умения, мониторинговая компетентность
monitoring, monitoring of educational work, higher education institutions, monitoring knowledge, skills monitoring, monitoring competence
Короткий огляд (реферат): Ефективність моніторингу організації виховної роботи залежить від наявності в його суб’єктів системи усвідомлених моніторингових знань (сутність, методи й алгоритм проведення моніторингу); досконалого володіння суб’єктами моніторинговими уміннями (наявність практичних умінь проведення моніторингу). Глибокі моніторингові знання та моніторингові вміння сприяють формуванню компетентності суб’єктів моніторингу, що, своєю чергою, забезпечує результативну моніторингову діяльність – практичну реалізацію ефективного моніторингу організації виховної роботи.Эффективность мониторинга организации воспитательной работы зависит от наличия в его субъектов системы осознанных мониторинговых знаний (сущность, методы и алгоритм проведения мониторинга); совершенного владения субъектами мониторинговыми умениями (наличие практических умений проведения мониторинга). Глубокие мониторинговые знания и мониторинговые умения способствуют формированию компетентности субъектов мониторинга, в свою очередь обеспечивает результативную мониторинговую деятельность − практическую реализацию эффективного мониторинга организации воспитательной работы.Effectiveness of monitoring of educational work depends on the availability of its individuals perceived monitoring system knowledge (nature, methods and algorithm monitoring), fluency individuals monitoring skills (practical skills availability monitoring). Deep knowledge of monitoring and monitoring skills contribute to the formation of competence individuals of monitoring, which ensures effective monitoring activities − the practical implementation of effective monitoring of educational work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6571
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf373,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.