Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6565
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусак, Людмила-
dc.contributor.authorGusak, Ludmila-
dc.date.accessioned2015-07-26T12:40:19Z-
dc.date.available2015-07-26T12:40:19Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГусак Людмила. Лінгводидактичні аспекти асоціативного навчання молодших школярів іноземних мов / Л. Гусак // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С. 37-42.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6565-
dc.description.abstractУ статті представлено лінгводидактичні аспекти асоціативного навчання учнів початкової школи інозем¬них мов. Виділено два аспекти засвоєння мови: мовну здібність та здібність до опанування мови. Представлено два типи здібностей: комунікативно-мовні й когнітивно-лінгвістичні, тісну взаємодію вербальної та невербальної (образної) сфер у психічній діяльності людини. Обґрунтовано три стадії засвоєння іншомовного матеріалу: початкову як етап нагромадження лексичного матеріалу; як засвоєння граматики, що супроводжується подальшим удосконаленням мовлення дітей; як адаптацію до подальшого навчання іноземних мов учнями основної школи за традиційними методиками навчання.В статье представлены лингводидактические аспекты ассоциативного обучения учащихся начальной школы иностранным языкам. Выделяются два аспекта усвоения языка: языковая способность и способность к овладению языка. Представлены два типа способностей: коммуникативно языковые и когнитивно-лингвистические, тесное взаимодействие вербальной и невербальной (образной) сфер в психической деятельности человека. Обоснованы три стадии усвоения иноязычного материала: начальная как этап накопления лексического материала; вторая как усвоение грамматики, которое сопровождается дальнейшим совершенствованием речи детей; третья как адаптация к дальнейшему обучению иностранных языков учащимися основной школы по традиционным методикам обучения.The article reveals different aspects of associative teaching the foreign languages for younger pupils. A special attention is paid to the notions linguistic competence and capacity for mastering languages. Two types of capacities and relations of verbal and nonverbal spheres of psychic activity of the person are presented in the given articles. Three stages of mastering the foreign languages are defined be the author: initial – the stage of mastering lexics, the second stage of mastering grammar and improving pupils` speaking, the third is the adaptive stage for traditional teaching the foreign languages for pupils of the major schools.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки.-
dc.subjectлінгводидактичні аспекти асоціативного навчання, молодші школярі, научуваність, мовна здібність, здібність до опанування мови, вербальна й невербальна сфери, стадії засвоєнняuk_UK
dc.subjectлингводидактические аспекты ассоциативного обучения, младшие школьники, языковая способность, способность к овладению языка, вербальная и невербальная сферы деятельности, стадии усвоения языкового материала.uk_UK
dc.subjectlinguodidactic aspects, younger pupils, linguistic competence, capacity for mastering languages, verbal and nonverbal spheres of psychic activity, stages of mastering the foreign languages.uk_UK
dc.titleЛінгводидактичні аспекти асоціативного навчання молодших школярів іноземних мовuk_UK
dc.title.alternativeLinguodidactic Aspects of Associative Teaching the Foreign Languages for Younger Pupils.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf403,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.