Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6563
Назва: Організація профорієнтації в загальноосвітніх школах Польщі на сучасному етапі
Інші назви: Organization Professional Orientation in the General Schools in Poland on the Contemporary Period.
Автори: Пасічник, Володимир
Pasichnyk, Wolodymyr
Бібліографічний опис: Пасічник Володимир.Організація профорієнтації в загальноосвітніх школах Польщі на сучасному етапі / В.Пасічник // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2015. - № 1 (302) : Серія "Педагогічні науки". - С. 26-30.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 26-лип-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: професія, профорієнтація, школа, учні, праця
profession, profession orientation, school, pupils, job.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблематиці змін, які відбуваються в організації процесу профорієнтування в за¬гальноосвітніх школах Польщі в першій половині XXI ст. Схарактеризовано основні напрями діяльності в галузі профорієнтації в цих школах в умовах сучасної ситуації на ринку праці. Ураховуючи зміни, які відбу¬ваються на ринку праці, у сфері працевлаштування, технологій, а також у суспільстві, поняття професійно-технічне орієнтування набуває іншого значення. Його розглядають як надання людині допомоги у виборі професії, місця праці, під час аналізу життєво-професійних проблем тощо. Переважно професійну орієнтацію учнів здійснюють у гімназії. У змісті навчальної програми I–III класів гімназій передбачено ознайомлення учнів із професіями, власним психофізичним потенціалом у контесті майбутнього працевлаштування, наступних етапів навчання, ситуації на ринку праці. Для реалізації цілей і завдань професійного орієнтування в Польщі функціонує внутрішня система професійної освіти (Wewnątszkolny System Doradztwa Zawodowego), а основна діяльність зосереджена в шкільних центрах кар’єри (Szkolne Ośrodki Kariery). Статья посвящена проблематике перемен, которые происходят в организации процесса профориентации в общеобразовательных школах Польши в первой половине XXI в. Показаны основные направления деятельности в области профориентации в этих школах в условиях современного рынка труда. Учитывая изменения, которые происходят на рынке труда, в сфере трудоустрой¬ства, технологий, а также в обществе, понятие профессионально-техническое ориетирование приобретает иное значение. Оно расматри¬вается как оказание помощи в принятии решения в виборе профессии, места работы, анализа жизненных и производственных проблем человека и т. д. В основном профессиональная ориентация учеников сосредото¬чена в гимназии. В содержа¬нии учебной программы в I−III классах гимназии предусмотрено ознакомление учеников с профессиями, собственным психофизическим потенциалом в кон¬тексте будущего трудоустройства, последующих этапов обучения, ситуацией на рынке труда. Для реализации целей и задач профессиональной ориентации в Польше функционирует внутренняя система профессиональ¬ного образования, а основная деятельность сосредоточена в школьных центрах карьеры.The paper with of changes are in the organization process professional orientation in Poland schools of XXI century. Present principal directions actions in the field processional orientation in general schools of Poland. Contemporary professional orientation comprehend how give aid to take a decision, following choice professional, place of works, analysis life and works problems, informs, give advises, propositions or instructions. In the content education program of I−III class gymnasiums take into considerations pupils with professions in person psychophysical potential in the context future employment, following levels education, situation on the market employment. Realization objects and tasks professional orientation in Poland general schools be engaged interior system of professional education. Principal operations concentrate in the Schools Centre of Carrier.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6563
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdf397,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.