Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6420
Назва: Концепт Іншого в сучасній гуманістиці: трансценденталізм versus діалогізм
Інші назви: Concept of the Other in the Contemporary Humanities: Transcendentalizm Versus Dialogizm
Автори: Більченко, Є. В.
Bilchenko, Y. V.
Бібліографічний опис: Більченко Є. В. / Концепт Іншого в сучасній гуманістиці: трансценденталізм versus діалогізм / Є. В. Більченко // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волинськ. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2012. - № 15 (240) : Філософські науки. - С. 9-15
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 14-лип-2015
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: Інший
Other
трансценденталізм
transcendentalizm
феноменологізм
dialogizm
суб’єкт
subject
релятивація
ralativation
діалог
dialogue
онтичне
ontic
онтологічне
ontological
Короткий огляд (реферат): Розкрито фігуру Іншого як провідний концепт сучасної гуманістики. Виокремлено два головні дискурси інтерпретації Іншого в культурній саморефлексії Заходу: класичний (трансценденталізм), де Інший постає як межа гносеологічної активності суб’єкта Cogito та піддається уніфікації з боку Я, та некласичний (діалогізм), де Інший постає як емпірична подія Dasein і релятивізує самість. У цій опозиції формулою діалектичного ба-лансу трансценденталізму та діалогізму є діалого-культурологічна версія Іншого як єдності онтологічного й онтичного начал. The article is devoted to the analysis of the Other as a leading figure of the contemporary humanities. The author separates two main discourses of the interpretation of the Other in the cultural self-reflection of the West: classic one (transcendentalizm), where the Other stands as a limit of the epistemological activity of the subject Cogito and exposes to the unification by Ego, and non-classic (dialogizm), where the Other stands as an empiric event of Dasein and makes a relativation of self-ness. In this opposition dialogo-culturological version of the Other as a unity of ontic and ontological is a formula of dialectic balance of transcendentalizm and dialogizm.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6420
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2012, №15 (240)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf.pdf685,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.