Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6342
Title: Особливості освітніх мотивацій та ціннісні орієнтації студентської молоді
Other Titles: Features Educational Motivations and Values Students
Authors: Сохацька, Оксана
Sokhatska, Oksana
Bibliographic description (Ukraine): Сохацька О. Особливості освітніх мотивацій та ціннісні орієнтації студентської молоді. / О. Сохацька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 18 (295) : Філософські науки. - С.74-80
Issue Date: 2014
Date of entry: 8-Jul-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: система цінностей
values
освіта
education
особистість
identity
інтеграція
integration
інформаційне суспільство
information society
професійна діяльність
professional activities
навчально-виховний процес
educational process
культура мислення
thinking culture
духовність
spirituality
Abstract: Статтю присвячено проблемі освітніх мотивацій та ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді. Розкрито суть і зміст поняття освіти цінностей, ціннісних орієнтацій, мотивів, професійної діяльності. Підкрес-лено, що створення людством глобальної і складної техносфери, формування соціальних реалій інформаційного суспільства потребує дедалі більшої кількості людей, що мають рівень, адекватний рівню складності та пер-спективним можливостям цієї сфери. Відзначено, що в цих умовах здобуття освіти перестає сприйматися суспільством як характеристика певного життєвого етапу, а перетворюється на універсальну цінність, до якої індивід звертається впродовж усього життя. Вища школа стала розглядатися як головний етап підготовки та адаптації молодих людей до реалій інформаційного суспільства. Навчально-виховний процес є специфічним засобом залучення студентів до системи пізнавально-духовної діяльності, яка передбачає творче обґрунтування наукового світогляду, методологічної культури мислення і діяльності, духовного наслідку світової культури, важку працю для оволодіння загальнонауковими і професійними знаннями, застосування здібності мислити, перетворюватися на людину, що мислить для того, щоб пізнати навколишній світ і саму себе. The article is devoted to the educational motivations and values of modern students. The essence of the concept and content of education values, values, motives profession. It is emphasized that the creation of mankind and challenging global technosphere, forming social realities of the information society requires more and more people adequate level of complexity and promising opportunities. The article notes that in these circumstances to get education ceases to be perceived by society as a characteristic of a particular life stage and becomes a universal value, which addresses individual throughout life. High school was seen as the main stage of preparation and adaptation of young people to the realities of the information society. The educational process is a specific way to include students in cognitive-spiritual activity that involves creative scientific outlook study, methodological culture of thinking and spiritual consequences of World Culture, toil on the mastery of general scientific and professional knowledge, execution abilities to think, to turn into a man that thinks to know the surrounding world and himself.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6342
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філософські науки", 2014, №18 (295)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf2.pdf982,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.