Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6342
Назва: Особливості освітніх мотивацій та ціннісні орієнтації студентської молоді
Інші назви: Features Educational Motivations and Values Students
Автори: Сохацька, Оксана
Sokhatska, Oksana
Бібліографічний опис: Сохацька О. Особливості освітніх мотивацій та ціннісні орієнтації студентської молоді. / О. Сохацька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 18 (295) : Філософські науки. - С.74-80
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 8-лип-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: система цінностей
values
освіта
education
особистість
identity
інтеграція
integration
інформаційне суспільство
information society
професійна діяльність
professional activities
навчально-виховний процес
educational process
культура мислення
thinking culture
духовність
spirituality
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі освітніх мотивацій та ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді. Розкрито суть і зміст поняття освіти цінностей, ціннісних орієнтацій, мотивів, професійної діяльності. Підкрес-лено, що створення людством глобальної і складної техносфери, формування соціальних реалій інформаційного суспільства потребує дедалі більшої кількості людей, що мають рівень, адекватний рівню складності та пер-спективним можливостям цієї сфери. Відзначено, що в цих умовах здобуття освіти перестає сприйматися суспільством як характеристика певного життєвого етапу, а перетворюється на універсальну цінність, до якої індивід звертається впродовж усього життя. Вища школа стала розглядатися як головний етап підготовки та адаптації молодих людей до реалій інформаційного суспільства. Навчально-виховний процес є специфічним засобом залучення студентів до системи пізнавально-духовної діяльності, яка передбачає творче обґрунтування наукового світогляду, методологічної культури мислення і діяльності, духовного наслідку світової культури, важку працю для оволодіння загальнонауковими і професійними знаннями, застосування здібності мислити, перетворюватися на людину, що мислить для того, щоб пізнати навколишній світ і саму себе. The article is devoted to the educational motivations and values of modern students. The essence of the concept and content of education values, values, motives profession. It is emphasized that the creation of mankind and challenging global technosphere, forming social realities of the information society requires more and more people adequate level of complexity and promising opportunities. The article notes that in these circumstances to get education ceases to be perceived by society as a characteristic of a particular life stage and becomes a universal value, which addresses individual throughout life. High school was seen as the main stage of preparation and adaptation of young people to the realities of the information society. The educational process is a specific way to include students in cognitive-spiritual activity that involves creative scientific outlook study, methodological culture of thinking and spiritual consequences of World Culture, toil on the mastery of general scientific and professional knowledge, execution abilities to think, to turn into a man that thinks to know the surrounding world and himself.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6342
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2014, №18 (295)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdf2.pdf982,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.