Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6338| Назва: | Дошкільна освіта в дискурсі філософських рефлексій | 
| Інші назви: | Pre-school Education in the Discourse of Philosophical Reflections | 
| Автори: | Іванова, Н. В. Ivanova, N. V.  | 
| Бібліографічний опис: | Іванова Н. В. / Дошкільна освіта в дискурсі філософських рефлексій / Н. В. Іванова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 27 (276) : Філософські науки. - С. 81-85 | 
| Дата публікації: | 2013 | 
| Дата внесення: | 8-лип-2015 | 
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | 
| Теми: | дошкільна освіта pre-school education освітня парадигма educational paradigm світогляд outlook цінності values знання knowledge філософське мислення philosophical thinking  | 
| Короткий огляд (реферат): | Розкрито філософсько-освітні аспекти сучасного освітнього простору дошкілля, проблеми світоглядної цілісності та цінності знань у контексті актуалізації філософського мислення. The article deals with the problems of modern pre-school education in the context of transformational changes in the society. The main approaches to the question of the outlook integrity of educational paradigm of the pre-school bringing up and about the child’s integration into the society and mastering personal value-semantic universum are observed in the article. Pre-school child, his life in existentional values of spirit is the object of modern philosophical-educational reflections. The question about the quantity, quality and content of knowledge, its ethic and health-protection direction, ecological security in the context of building the society of knowledge is revealed here. The necessity of scientific elaboration and instillation of the educational course «Philosophy for pre-school children» into the practice of pre-school education is grounded in the article. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6338 | 
| Тип вмісту: | Article | 
| Розташовується у зібраннях: | Серія "Філософські науки", 2013, №27 (276) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 14.pdf.pdf | 607,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.