Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6338
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванова, Н. В. | - |
dc.contributor.author | Ivanova, N. V. | - |
dc.date | 2013 | uk_UK |
dc.date.accessioned | 2015-07-08T16:07:27Z | - |
dc.date.available | 2015-07-08T16:07:27Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Іванова Н. В. / Дошкільна освіта в дискурсі філософських рефлексій / Н. В. Іванова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 27 (276) : Філософські науки. - С. 81-85 | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 10+ 373.2 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6338 | - |
dc.description.abstract | Розкрито філософсько-освітні аспекти сучасного освітнього простору дошкілля, проблеми світоглядної цілісності та цінності знань у контексті актуалізації філософського мислення. The article deals with the problems of modern pre-school education in the context of transformational changes in the society. The main approaches to the question of the outlook integrity of educational paradigm of the pre-school bringing up and about the child’s integration into the society and mastering personal value-semantic universum are observed in the article. Pre-school child, his life in existentional values of spirit is the object of modern philosophical-educational reflections. The question about the quantity, quality and content of knowledge, its ethic and health-protection direction, ecological security in the context of building the society of knowledge is revealed here. The necessity of scientific elaboration and instillation of the educational course «Philosophy for pre-school children» into the practice of pre-school education is grounded in the article. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | дошкільна освіта | uk_UK |
dc.subject | pre-school education | uk_UK |
dc.subject | освітня парадигма | uk_UK |
dc.subject | educational paradigm | uk_UK |
dc.subject | світогляд | uk_UK |
dc.subject | outlook | uk_UK |
dc.subject | цінності | uk_UK |
dc.subject | values | uk_UK |
dc.subject | знання | uk_UK |
dc.subject | knowledge | uk_UK |
dc.subject | філософське мислення | uk_UK |
dc.subject | philosophical thinking | uk_UK |
dc.title | Дошкільна освіта в дискурсі філософських рефлексій | uk_UK |
dc.title.alternative | Pre-school Education in the Discourse of Philosophical Reflections | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філософські науки", 2013, №27 (276) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.pdf.pdf | 607,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.