Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Н. В.-
dc.contributor.authorIvanova, N. V.-
dc.date2013uk_UK
dc.date.accessioned2015-07-08T16:07:27Z-
dc.date.available2015-07-08T16:07:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationІванова Н. В. / Дошкільна освіта в дискурсі філософських рефлексій / Н. В. Іванова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 27 (276) : Філософські науки. - С. 81-85uk_UK
dc.identifier.otherУДК 10+ 373.2-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6338-
dc.description.abstractРозкрито філософсько-освітні аспекти сучасного освітнього простору дошкілля, проблеми світоглядної цілісності та цінності знань у контексті актуалізації філософського мислення. The article deals with the problems of modern pre-school education in the context of transformational changes in the society. The main approaches to the question of the outlook integrity of educational paradigm of the pre-school bringing up and about the child’s integration into the society and mastering personal value-semantic universum are observed in the article. Pre-school child, his life in existentional values of spirit is the object of modern philosophical-educational reflections. The question about the quantity, quality and content of knowledge, its ethic and health-protection direction, ecological security in the context of building the society of knowledge is revealed here. The necessity of scientific elaboration and instillation of the educational course «Philosophy for pre-school children» into the practice of pre-school education is grounded in the article.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдошкільна освітаuk_UK
dc.subjectpre-school educationuk_UK
dc.subjectосвітня парадигмаuk_UK
dc.subjecteducational paradigmuk_UK
dc.subjectсвітоглядuk_UK
dc.subjectoutlookuk_UK
dc.subjectцінностіuk_UK
dc.subjectvaluesuk_UK
dc.subjectзнанняuk_UK
dc.subjectknowledgeuk_UK
dc.subjectфілософське мисленняuk_UK
dc.subjectphilosophical thinkinguk_UK
dc.titleДошкільна освіта в дискурсі філософських рефлексійuk_UK
dc.title.alternativePre-school Education in the Discourse of Philosophical Reflectionsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2013, №27 (276)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf.pdf607,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.