Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6281
Title: Самоідентифікація особистості у віртуальному просторі гри
Other Titles: Self-identification in virtual space of the game.
Authors: Стратонова, Наталя
Stratonova, N.
Bibliographic description (Ukraine): Стратонова Наталья. Самоідентифікація особистості у віртуальному просторі гри. / Стратонова Наталья // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 16 (293) : Філософські науки. - С.
Issue Date: 2014
Date of entry: 7-Jul-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: віртуальна реальність
комп’ютерна гра
ММОРПГ
РПГ
самоідентифікація
імерсія
віртуалізація
ескапізм
квазірелігія
квазіміфологія
virtual reality
computer game
MMORPG
RPG
identity
immersion
virtualization
escapism
quasi-religion
quasi-mythology
Series/Report no.: УДК 141.319.8/333+279.99A;
Abstract: Проаналізовано особливості формування ідентичності в комп’ютерному ігровому просторі, Окреслено основні характеристики поняття «віртуальна комп’ютерна гра», проаналізовано особливості ММОРПГ та РПГ ігор. Виконано аналізує процес у самоідентифікації гравця й розкрито типи ідентичності суб’єкта як прояву множинності в просторі віртуальних комп’ютерних ігор. Із-поміж основних факторів, що впливають на самоідентифікацію людини в грі виокремлено імерсію, віртуалізацію «Я», ескапізм та опцію збереження / за-вантаження (save / load). Наголошено на тому, що ескапізм у даному випадку виступає компенсацією надмірної раціональності сучасного світу. Відповідно, комп’ютерна гра, будучи феноменом сучасної культури, ресакралізує раціоналізм ХХ–ХХІ ст. The purpose of this article is to analyze the particular properties of indentity formation on computer gaming space. This study outlines the main characteristics of the concept of ‘virtual computer game’, analyzes the features of RPG and MMORPG games. The author analyzes the process of gamer’s self-identification and reveals the subject’s types of identity as a manifestation of multiplecity in virtual space of computer games. Immersion, ‘I-virtualization’, escapism and save/load options are distinguished among the main factors affecting the identity of man in the game. It is emphasized that the escapism in this case is a compensation of excessive rationality of the modern world. Accordingly, a computer game, being a phenomenon of modern culture, resacralizates the rationalism of XX–XXI century.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6281
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філософські науки", 2014, №16 (293)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf.pdf657,48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.