Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6281
Назва: Самоідентифікація особистості у віртуальному просторі гри
Інші назви: Self-identification in virtual space of the game.
Автори: Стратонова, Наталя
Stratonova, N.
Бібліографічний опис: Стратонова Наталья. Самоідентифікація особистості у віртуальному просторі гри. / Стратонова Наталья // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 16 (293) : Філософські науки. - С.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 7-лип-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: віртуальна реальність
комп’ютерна гра
ММОРПГ
РПГ
самоідентифікація
імерсія
віртуалізація
ескапізм
квазірелігія
квазіміфологія
virtual reality
computer game
MMORPG
RPG
identity
immersion
virtualization
escapism
quasi-religion
quasi-mythology
Серія/номер: УДК 141.319.8/333+279.99A;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості формування ідентичності в комп’ютерному ігровому просторі, Окреслено основні характеристики поняття «віртуальна комп’ютерна гра», проаналізовано особливості ММОРПГ та РПГ ігор. Виконано аналізує процес у самоідентифікації гравця й розкрито типи ідентичності суб’єкта як прояву множинності в просторі віртуальних комп’ютерних ігор. Із-поміж основних факторів, що впливають на самоідентифікацію людини в грі виокремлено імерсію, віртуалізацію «Я», ескапізм та опцію збереження / за-вантаження (save / load). Наголошено на тому, що ескапізм у даному випадку виступає компенсацією надмірної раціональності сучасного світу. Відповідно, комп’ютерна гра, будучи феноменом сучасної культури, ресакралізує раціоналізм ХХ–ХХІ ст. The purpose of this article is to analyze the particular properties of indentity formation on computer gaming space. This study outlines the main characteristics of the concept of ‘virtual computer game’, analyzes the features of RPG and MMORPG games. The author analyzes the process of gamer’s self-identification and reveals the subject’s types of identity as a manifestation of multiplecity in virtual space of computer games. Immersion, ‘I-virtualization’, escapism and save/load options are distinguished among the main factors affecting the identity of man in the game. It is emphasized that the escapism in this case is a compensation of excessive rationality of the modern world. Accordingly, a computer game, being a phenomenon of modern culture, resacralizates the rationalism of XX–XXI century.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6281
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2014, №16 (293)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf.pdf657,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.