Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолюк, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorSmoliuk, Svitlana V.-
dc.date.accessioned2015-07-02T12:02:45Z-
dc.date.available2015-07-02T12:02:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСмолюк С. Розвиток творчих здібностей в процесі міжособистісної взаємодії учнів початкової школи / С. Cмолюк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. – Луцьк, 2015. – № 1 (302): Педагогічні науки. – С. 50-53uk_UK
dc.identifier.otherУДК 373.3.015.311-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/6227-
dc.description.abstractНа підставі аналізу результатів досліджень проблеми розвитку творчих здібностей стаття розкриває основні компоненти методики розвитку творчих здібностей школярів. Тут велике значення має творче мислення, уява, інтуїція, часом неусвідомлені компоненти розумової активності, потреба учнів у самореалізації творчості, особливу роль відіграють міжособистісні стосунки учнів, їх взаємодія, коли учні підтримують один одного, допомагають розкрити творчість кожного, реалізувати творчий потенціал, задатки, своє натхнення в діяльності, створюючи належні можливості. У статті представлено зміст тренінгових занять з покращення міжособистісних стосунків і взаємин, зниженню агресивності, стабілізації самооцінки, розвитку творчості.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectтворчі здібностіuk_UK
dc.subjectтворчістьuk_UK
dc.subjectтворча активністьuk_UK
dc.subjectміжособистісна взаємодіяuk_UK
dc.subjectcreative abilitiesuk_UK
dc.subjectcreativityuk_UK
dc.subjectcreative activityuk_UK
dc.subjectinterpersonal interactionuk_UK
dc.titleРозвиток творчих здібностей в процесі міжособистісної взаємодії учнів початкової школиuk_UK
dc.title.alternativeThe development of creative abilities in the process of interpersonal interaction of pupils in primary schooluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2015, № 1 (302)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
creativity_smolyuk.pdf110,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.