Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5953
Назва: Катастрофізм як каталізатор жанрової трансформації (на прикладі документальної повісті Ю. Щербака «Чорнобиль» та «роману-свідчення» С. Алексієвич «Чорнобильська молитва»)
Інші назви: Catastrophism as a Catalyst of Genre Transformation (is Exampled on the Material of the Documentary Story of Yuriy Scherbak «Chernobyl and the «Novel-Confession» of S. Alekseevitch «The Chernobyl Prayer»).
Автори: Трухан, Оксана Іванівна
Trukhan O.
Бібліографічний опис: Трухан О. Катастрофізм як каталізатор жанрової трансформації (на прикладі документальної повісті Ю. Щербака «Чорнобиль» та «роману-свідчення» С. Алексієвич «Чорнобильська молитва») / Оксана Трухан // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Літературознавство. – Луцьк : Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки, 2013. – № 3 (252). – С. 135-140.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 25-чер-2015
Видавництво: СНУ ім. Лесі Українки
Теми: катастрофізм
жанрові модифікації
«жанр голосів»
автор-оповідач
типологічні збіги
генетична спорідненість
Ю. Щербак
С. Алексієвич
catastrophism
genre modifications
«genre of voices»
author-narrator
typological similarities
genetic cognation
Yuriy Scherbak
S. Aleksievich
Серія/номер: Філологічні науки. Літературознавство;
Короткий огляд (реферат): У статті викладено спостереження над формами художнього зображення катастрофічного дискурсу, зокре¬ма вивчено жанрову своєрідність «роману-свідчення» білоруської письменниці С. Алексієвич «Чорнобильська молитва: хроніка майбутнього» та документальної повісті Ю. Щербака «Чорнобиль». Досліджено роль автора в обраних документально-художніх взірцях. Визначено типологічні збіги та розбіжності, генетичні спорідненості в цих творах, які спричинилися потребою появи нових форм художнього зображення катастрофічного дискурсу в літературі ХХ та ХХI ст. Обраний літературний матеріал розглядається як приклад віддзеркалення технокра¬тичної й антропологічної кризи нашої доби, що призвела до нових пошуків у літературі, зокрема до жанрових модифікацій. The article considers the genre forms of literary representation of catastrophic discourse, analysed in the «novel-confession» of S. Alekseevitch «The Chernobyl Prayer» and the documentary story of Yuriy Scherbak «Chernobyl’», and also typological similarities and divergences, genetic cognation, which led to the necessity of appearance of new forms of artistic embodiment of catastrophic discourse in the literature of the XXth and XXIst centuries. The author’s role in chosen pieces of literature is researched. Selected literary material is examined as an example of reflection of technocratic and anthropological crisis of our days, which resulted in new searches in literature, in particular, genre modifications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5953
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2013, № 3 (252)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf303,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.