Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5943
Назва: Проблема реалізму в теоретико-критичній рецепції І. Я. Франка
Інші назви: The Problem of Realism in Theoretical and Critical Reception of I. Franko
Автори: Головій, О. М.
Goloviy, O. М.
Бібліографічний опис: Головій, О. М. Проблема реалізму в теоретико-критичній рецепції І. Я. Франка / О. М. Головій // Науковий вісник Волинського національного університету ім. Лесі Українки / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: М. В. Моклиця та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 12(237) : Філологічні науки. Літературознавство. – С. 25-31. – Бібліогр.: 14 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 25-чер-2015
Видавництво: Волинськиий національний університет імені Лесі Українки
Теми: теоретико-критична рецепція
реалізм
«позитивістський» / «соціальний» реалізм
«психологічний» реалізм
натуралізм
неореалізм
«науковий реалізм»
«ідеальний реалізм»
theoretical and critical reception
realism
«positivist» /»social» realism
«psycholodical» realism
naturalism
neo-realism
«scientific realism»
«ideal realism»
Короткий огляд (реферат): У статті доведено, що реалізм в осмисленні І. Франка становив парадигму, яка розгорталася від «науко¬вого реалізму» до «ідеального». Концепція «наукового реалізму» синтезувала теорію класичного реалізму ХІХ ст. («позитивістського» / «соціального» реалізму) та натуралізму; концепція «ідеального реалізму» – теорію реалізму («психологічного» реалізму) й неореалізму. І. Франко розрізняв реалізм як тип творчості та як історично сформований художній напрям; диференціюючи реалізм, натуралізм і реалізм нового зразка, він визначив типологічні особливості кожного з них та перспективність у подальшому розвитку. In this article it is demonstrated that realism was paradigm in sense of I. Franko. This paradigm developed from «scientific realism» to «ideal realism». The conception of «scientific realism» synthesized the theory of classical realism of the 19th century («positivist» /»social» realism) and naturalism; conception of «ideal realism» synthesized the theory of realism («psycholodical» realism) and neo-realism. I. Franko distinguished realism as the kind of creative work and as the historic formed style of the arts; he differentiated realism, naturalism and realism of a new sample, he defined their typological peculiarities and prospects of development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5943
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2012, № 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf320,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.