Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолодюк, Ірина-
dc.contributor.authorHolodiuk, Iryna-
dc.date.accessioned2015-06-24T12:53:46Z-
dc.date.available2015-06-24T12:53:46Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНауковий вісник Східноєвропейського національного університету. Сер. «Філологічні науки. Літературознавство», 2013, № 13 (262).uk_UK
dc.identifier.otherУДК 82.0-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5846-
dc.descriptionГолодюк І. Особливості фікційного світу українського літературного імпресіонізму / Ірина Голодюк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету. Сер. «Філологічні науки. Літературознавство». – 2013. – № 13 (262). – С. 33-38.uk_UK
dc.description.abstractУ статті на матеріалі прози М. Коцюбинського проаналізовано особливості художнього світу імпресіонізму за методологією теорії фікційних світів, що виникла на межі філософії та літературознавства й нале-жить до посткласичної наратології. Зокрема, досліджено відмінність сил природи (N-сил) імпресіоністського фікційного світу від реалістського. На основі аналізу дій персонажа визначено, що видозміна N-сил ху¬дожнього світу імпресіонізму залежить від зміни мотиваційної моделі його героя. Як доведено в статті, домі¬нування в персонажа імпресіоністського твору психічних дій над фізичними свідчить про високий рівень його авторефлексії. The author of the article analyzes the peculiarities of Impressionism fiction world (based on M. Kotsiubynskyi’s prose) with methodology of the Fictional Worlds Theory that developed from Philosophy and Literary Theory and belongs to the Post-classical Narratology. In particular, the difference between the nature forces (N-forces) in the fictional worlds of Impressionism and Realism is investigated. Based on the analysis of the character’s actions it is defined that a modification of N-forces of Impressionism fictional world depends on changes of the motivational model of its character. It is also proven, that the impressionistic character’s mental actions dominate over physical ones, which indicates the high level of character’s autoreflection.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectтеорія фікційних світівuk_UK
dc.subjectімпресіонізмuk_UK
dc.subjectреалізмuk_UK
dc.subjectнеоромантизмuk_UK
dc.subjectмотиваційна модель герояuk_UK
dc.subjectN-силиuk_UK
dc.subjectфізичні діїuk_UK
dc.subjectпсихічні діїuk_UK
dc.subjectрівень авторефлексивної активності персонажаuk_UK
dc.subjectFictional Worlds Theoryuk_UK
dc.subjectImpressionismuk_UK
dc.subjectneoromanticismuk_UK
dc.subjectRealismuk_UK
dc.subjectmotivational model of characteruk_UK
dc.subjectN-forceuk_UK
dc.subjectmental actionsuk_UK
dc.subjectphysical actionsuk_UK
dc.subjectcharacter’s level of autoreflexive activityuk_UK
dc.titleОсобливості фікційного світу українського літературного імпресіонізмуuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of Fictional World of the Ukrainian Literary Impressionismuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2013, № 13 (262)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.pdf175,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.