Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5720
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГунчик, Ігор-
dc.contributor.authorHunchyk, Ihor-
dc.date.accessioned2015-06-21T13:11:22Z-
dc.date.available2015-06-21T13:11:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНауковий вісник Східноєвропейського національного університету. Сер. «Філологічні науки. Літературознавство», 2014, № 9 (286).uk_UK
dc.identifier.otherУДК 82.02М.Крушевський:[398.3«185»:2-543.6]-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5720-
dc.descriptionГунчик І. Погляди М. Крушевського на замовляння та народні молитви з позицій філософії первісного мислення й асоціативної психології / Ігор Гунчик // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету. Сер. «Філологічні науки. Літературознавство». – 2014. – № 9 (286). – С. 28-34.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто працю М. Крушевського, у якій висловлено його погляди на особливості народних молитов і замовлянь. Проаналізувавши фольклорні тексти зі збірника Л. Майкова, дослідник стверджував, що більшість із них не є молитвами, котрі передбачають божество, до якого звертається виконавець фольклору. Навпаки, у них відсутня теоцентрична ідея, і тому вони належать до замовлянь. Їх ключовим елементом учений вважав побажання, яке обов’язково має здійснитися. Відзначено також, що погляди на народні молитви та замовляння М. Крушевський сформував під впливом філософії первісного мислення й асоціативної психології. Крім того, у дослідженні частково використано методологію порівняльної міфології, яку розробляв О. Афанасьєв та інші представники міфологічної школи. /The work of M. Krushevskiy, in which his views on the peculiarities of folk prayers and incantations are expressed, is analyzed in the article. After analyzing the folkloric texts from L. Maikov’s collection, the researcher claimed that the majority of them are not prayers that involve deity, invoked by the performer of folklore. On the contrary, they have no theocentric idea, and therefore they are classified as incantations. The scientist regards wishes, which must necessarily come true, as their key segment. It is noted that M. Krushevskiy formed views on folk prayers and incantations under the influence of the philosophy of primeval thinking and associative psychology. Furthermore, the methodology of comparative mythology, which was developed by O. Afanasyev and other representatives of the mythological school, is partially used in the study.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectнародна молитваuk_UK
dc.subjectфольклорuk_UK
dc.subjectпобажанняuk_UK
dc.subjectтекстuk_UK
dc.subjectзамовлянняuk_UK
dc.subjectпсихологіяuk_UK
dc.subjectfolk prayeruk_UK
dc.subjectfolkloreuk_UK
dc.subjectwishuk_UK
dc.subjecttextuk_UK
dc.subjectincantationsuk_UK
dc.subjectpsychologyuk_UK
dc.titleПогляди М. Крушевського на замовляння та народні молитви з позицій філософії первісного мислення й асоціативної психологіїuk_UK
dc.title.alternativeViews of M. Krushevskiy on Incantations and Folk Prayers from the Standpoints of Philosophy of Primeval Thinking and Associative Psychologyuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2014, № 9 (286)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf304,1 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.