Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Тетяна-
dc.contributor.authorTkachenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2015-06-20T18:23:37Z-
dc.date.available2015-06-20T18:23:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТкаченко, Т. Педагогічна рефлексія у прозі Костянтини Малицької / Т. Ткаченко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. – Луцьк, 2014. – № 19 (296) : Філологічні науки. Літературознавство. – С. 141–146.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821.161.2-3209«18/19»-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5699-
dc.description.abstractУ статті досліджено домінанти педагогічної рефлексії у прозі Костянтини Малицької (Віра Лебедова, Чайка Дністрова). Зокрема, визначено семантику поняття «педагог», з’ясовано головні аспекти навчально-виховної діяльності, виокремлено особливості нарації та постать наратора у художніх творах письменниці, розкрито авторську візію педагогіки як постійного процесу самовдосконалення людини. Костянтина Іванівна втілює багаторівневість образу вихователя: від матері-батька, народного вчителя, представників вищої школи до символічних втілень у пісні, книзі, природі. Вона часто вдається до використання антиномічних пар, аби виявити сутність індивідуальності. Письменниця залучає проекцію особистісного на соціальне, національне і загальнолюдське. Так, у долі осібного персонажа відображено певне явище, яке набуває комплексного висвіт-лення під час аналізу тематики й проблематики циклів письменниці. The article deals with the dominants of the pedagogic reflection in the Prose by Kostiantyna Malycka (Vira Lebedeva, Chaika Dnistrova). It analyses the semantics of notion “pedagogue”, investigates the main aspects of educational and tutorial activities, picks up the peculiarities of narrative and narrator in the works of art, opens author’s vision of the pedagogics as constant process of the man’s perfect her/himself. Kostiantyna Malycka embodies the versatile of the tutor’s image: parents and relations, people’s teacher and the representatives of higher education, song (lullaby), book and nature. She uses antonym’s pair and reveals individual essence. The writer gives the character personal projection on the social, national and com¬mon people’s. For example, Kostiantyna Malycka reflects the definite phenomenon in the destiny of individual person. It acquires the complex elucidation during the studying of the main themes and problems in the writer’s prosaic cycles.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрефлексіяuk_UK
dc.subjectавтобіографізмuk_UK
dc.subjectпедагогuk_UK
dc.subjectідіостильuk_UK
dc.subjectсимволuk_UK
dc.subjectвідкритий фіналuk_UK
dc.subjectreflectionuk_UK
dc.subjectautobiographismuk_UK
dc.subjectteacheruk_UK
dc.subjectindividual styleuk_UK
dc.subjectsymboluk_UK
dc.subjectopen finaluk_UK
dc.titleПедагогічна рефлексія у прозі Костянтини Малицькоїuk_UK
dc.title.alternativeThe Pedagogic Reflection in the Prose by Kostiantyna Malyckauk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2014, № 19 (296)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf155,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.