Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5692
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНикольский, Евгений-
dc.contributor.authorНікольський, Євген-
dc.contributor.authorNikolskiy, Eugene-
dc.date.accessioned2015-06-20T17:31:19Z-
dc.date.available2015-06-20T17:31:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНикольский, Е. Духовный реализм как творческий метод мистической дилогии Всеволода Соловьева / Е. Никольский // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. – Луцьк, 2014. – № 19 (296) : Філологічні науки. Літературознавство. – С. 102–107.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821.161.1-31.09:7.036.1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5692-
dc.description.abstractВ статье рассмотрена специфика мистической дилогии (романы «Волхвы» и «Великий Розенкрейцер») Всеволода Соловьева (1849−1903) с точки зрения художественного метода. Автор приходит к выводу, что данные произведения следует отнести к явлению духовного реализма, потому что сотериологическая пробле-матика романов, изображение духовного восхождения главного героя от мрака гордыни к свету христианской любви показывают, что при создании произведений Всеволод Соловьев опирался на традиции святоотеческого богословия. Для выяснения авторской позиции писателя произведено сопоставление концептуально важных фрагментов текста и творений святого Феофана Затворника. У статті розглянуто специфіку містичної дилогії (романи «Волхви» та «Великий Розенкрейцер») Всеволода Соловйова (1849−1903) з погляду художнього методу. Зроблено висновок, що проаналізовані твори слід віднести до явища духовного реалізму, оскільки сотеріологічна проблематика романів, зображення духовного сходження головного героя від мороку гордині до світла християнської любові показують, що при написанні творів Всеволод Соловйов спирався на традиції святоотцівського богослов’я. Для з’ясування авторської позиції письменника проведено зіставлення концептуально важливих фрагментів тексту і творінь святого Феофана Затворника. The article is devoted to the specifics of the mystical novels (novels “Wizards” and “The Great Rosecroix”) Wsevolod Solovyov (1849−1903) from the point of view of the artistic method. The author comes to the conclusion that the work should be attributed to the phenomenon of spiritual realism, because the religious problems of the novels, the image of the spiritual ascent of the main hero of the darkness of pride to the light of christian love, show that for the creation of works of Wsevolod Soloviev relied on the traditions of patristic theology. For finding-out of the author’s position of the writer was a comparison of a conceptually important pieces of text, and the works of st. Theophanes The Recluse.uk_UK
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдуховный реализмuk_UK
dc.subjectполемика с оккультизмомuk_UK
dc.subjectдуховное становление личностиuk_UK
dc.subjectисторическая прозаuk_UK
dc.subjectрелигиозно-философская позиция писателяuk_UK
dc.subjectдуховний реалізмuk_UK
dc.subjectполеміка з окультизмомuk_UK
dc.subjectдуховне становлення особистостіuk_UK
dc.subjectісторична прозаuk_UK
dc.subjectрелігійно-філософська позиція письменникаuk_UK
dc.subjectspiritual realismuk_UK
dc.subjectpolemics with the occultuk_UK
dc.subjectspiritual development of personalityuk_UK
dc.subjecthistorical proseuk_UK
dc.subjectreligious-philosophical position of the writeruk_UK
dc.titleДуховный реализм как творческий метод мистической дилогии Всеволода Соловьеваuk_UK
dc.title.alternativeSpiritual Realism as a Creative Method of Mystical Novels Wsevolod Solovyovuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2014, № 19 (296)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf176,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.