Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБагратион-Мухранели, Ирина-
dc.contributor.authorБагратіон-Мухранелі, Ірина-
dc.contributor.authorBagration-Mukhraneli, I.-
dc.date.accessioned2015-06-19T19:20:49Z-
dc.date.available2015-06-19T19:20:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБагратион-Мухранели, Ирина. Концепт смерти в драматической поэме Генрика Ибсена «Пер Гюнт» / Ирина Багратион-Мухранели // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. – Луцьк, 2014. – № 19 (296) : Філологічні науки. Літературознавство. – С. 3–7.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821.113.5-2.09-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5674-
dc.description.abstractВ статье рассматривается концепт смерти в драматической поэме «Пер Гюнт» Г. Ибсена, своеобразие философии автора и героя, экзистенциальный конфликт в пьесах Ибсена, связь богословской и философской проблематики с творчеством И.-В. Гете. Новаторство норвежского драматурга касается соотношения роман-тизма и реализма в образе Пера, изображения мимикрии обликов зла в современных обстоятельствах, четкого освещения происходящего с точки зрения христианства. У статті про¬аналізовано концепт смерті в драматичній поемі «Пер Гюнт» Г. Ібсена, своєрідність філософії автора і героя, екзистенційний конфлікт у п’єсах Ібсена, зв’язок богословської і філософської проблематики з творчістю Й. В. Ґете. Новаторство норвезького драматурга стосується співвідношення романтизму й реалізму в образі Пера, зображення мімікрії образів зла в сучасних обставинах, чіткого висвітлення того, що відбувається, з погляду християнства. The article discusses the concept of death in the dramatic poem peer Gynt, Ibsen, the originality of the philosophy of the author and the hero, existential conflict in the plays of Ibsen, the bond between theological and philosophical issues with Goethe creativity. Innovation of Norwegian playwright comes to the relation of romanticism and realism in the person of Pen, image mimicry of evil in the modern circumstances, clear light of what is happening from the point of view of Christianity.uk_UK
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectИбсенuk_UK
dc.subjectнорвежская драматургияuk_UK
dc.subjectГетеuk_UK
dc.subjectдраматическая поэмаuk_UK
dc.subjectэкзистенциальный конфликтuk_UK
dc.subjectхристианствоuk_UK
dc.subjectІбсенuk_UK
dc.subjectнорвезька драматургіяuk_UK
dc.subjectҐетеuk_UK
dc.subjectдраматична поемаuk_UK
dc.subjectекзистенційний конфліктuk_UK
dc.subjectхристиянствоuk_UK
dc.subjectIbsenuk_UK
dc.subjectNorwegian dramauk_UK
dc.subjectGoethe’s dramatic poemuk_UK
dc.subjectexistential conflictuk_UK
dc.subjectChristianityuk_UK
dc.titleКонцепт смерти в драматической поэме Генрика Ибсена «Пер Гюнт»uk_UK
dc.title.alternativeКонцепт смерті у драматичній поемі Ібсена «Пер Гюнт»uk_UK
dc.title.alternativeThe Concept of Death in the Ibsen’s Dramatic Poem «Per Gynt»uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2014, № 19 (296)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf151,3 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.