Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5553
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВільчинська, Тетяна-
dc.contributor.authorVilchynska, Tetjana-
dc.date.accessioned2015-06-16T21:18:16Z-
dc.date.available2015-06-16T21:18:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВільчинська Т. Теоморфний культурний код у сакральних фразеологізмах (на матеріалі поетичних текстів Т. Шевченка) / Т. Вільчинська // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки (мовознавство). - 2014. - № 12. - С. 9-13.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 811.161.2 373.7:821.161.2-1.09-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5553-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу фразеологічних одиниць, представлених у поетичній творчості Т. Шевченка, в яких актуалізується теоморфний код культури. Теоморфний код у фразеологізмах репрезентує поняття, пов’язані з релігійно-міфологічними уявленнями українського народу. Теонім Бог розглядається як семантичний центр різних за функцією, структурою фразеологічних одиниць. У процесі дослідження встановлено, що Т. Шевченко широко використовував фраземи з компонентом – лексемою Бог, які демонструють і традиційне, і лінгвокреативне в їх творенні. Висока продуктивність фразеологізмів у Шевченковій мовотворчості засвідчує глибоку релігійність поета, підтверджуючи думку І. Огієнка про те, що всі твори Кобзаря написані високим релігійним стилем.This article analyzes the phraseological units represented in the poetic works of Taras Shevchenko in which the teomorfic code of the culture is actualized. Teomorfic code in the phraseology represents the notions associated with religious and mythological representations of the Ukrainian people. Teonym God is considered as a semantic center of phraseological units with different functions and structure. The study found that T. Shevchenko extensively used phraseological units with the component – lexeme God, demonstrating both traditional and linguocreative in their creation. High productivity of the phraseology in Shevchenko’s linguistic creativity proves poet’s deeply religiosity and confirms I. Ogienko’s opinion that all Kobzar’s works were written in high religious style.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectфразеологізмuk_UK
dc.subjectфраземаuk_UK
dc.subjectкультурні кодиuk_UK
dc.subjectтеоморфний кодuk_UK
dc.subjectБогuk_UK
dc.subjectпоетична творчістьuk_UK
dc.subjectТ. Шевченкоuk_UK
dc.subjectphraseologismuk_UK
dc.subjectphraseological unituk_UK
dc.subjectcultural codesuk_UK
dc.subjectteomorfic code of cultureuk_UK
dc.subjectGoduk_UK
dc.subjectpoetryuk_UK
dc.subjectT. Shevchenkouk_UK
dc.titleТеоморфний культурний код у сакральних фразеологізмах (на матеріалі поетичних текстів Т. Шевченка)uk_UK
dc.title.alternativeTeomorfic Cultural Code of Sacred Phraseology (Based on the Poetic Texts of T. Shevchenko)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2014, № 12 (289)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf198 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.