Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5444
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Загороднова, Вікторія Федорівна | - |
dc.contributor.author | Zagorodnova, Viktoriya | - |
dc.date.accessioned | 2015-06-14T15:17:46Z | - |
dc.date.available | 2015-06-14T15:17:46Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.other | УДК 81’246.2:152.32 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5444 | - |
dc.description.abstract | У статті порушено питання про необхідність наближення рівня мовної освіти представників національних спільнот до європейського стандарту, вивчення декількох мов, що вимагає формування полімовної особистості та її реальних комунікативно-пізнавальних, культурних компетентностей, що є основою крос-культурного навчання мов. Розглядаються регіональні особливості та вплив мовної ситуації в південно-східній Україні на мовну освіту певної категорії учнів, визначена і обґрунтована суть понять «двомовність», «полімовність», а також описані їх характеристики. This article is devoted to the problem of approximation of the level of language education of representatives of national communities to European standards, mastering some languages, that is necessary to form the polylanguage personality and its real communicative-cognitive and cultural competences, that is the base of cross-cultural language teaching. Some regional peculiarities and influence of language situation in southeast Ukraine on the language education of definite category of pupils are considered; the essence of the notion «bilingualism» and «polylanguage» has been defined and grounded; their characteristics have been described. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Східноєвропейський національний університет | uk_UK |
dc.subject | полімовна особистість | uk_UK |
dc.subject | крос-культурне навчання | uk_UK |
dc.subject | міжкультурна комунікація | uk_UK |
dc.subject | мовна ситуація | uk_UK |
dc.subject | білінгвізм | uk_UK |
dc.subject | трилінгвізм | uk_UK |
dc.subject | полілінгвізм | uk_UK |
dc.subject | polylanguage personality | uk_UK |
dc.subject | cross-cultural education | uk_UK |
dc.subject | intercultural communication | uk_UK |
dc.subject | language situation | uk_UK |
dc.subject | bilingualism | uk_UK |
dc.subject | threelingualism | uk_UK |
dc.subject | polylingualism | uk_UK |
dc.title | Регіональні особливості та вплив мовної ситуації у південно-східному регіоні України на мовну освіту представників національних спільнот | uk_UK |
dc.title.alternative | Regional Peculiarities and Influence of Language Situation in Southeast Region of Ukraine on the Language Education of Representatives of National Communities | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2013, № 22(271) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
z42-47.pdf | 255,51 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.