Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5017| Title: | Формування творчої активності вихованців гуртка в умовах позашкільного навчального закладу |
| Other Titles: | Formation of pupils” Creative Activity in out – of – school Institution. |
| Authors: | Бабула, Ірина Ігорівна Babula, I. I. Калугіна, Ірина Миколаївна Kalugina, I. N. |
| Bibliographic description (Ukraine): | Бабула І. І. Формування творчої активності вихованців гуртка в умовах позашкільного навчального закладу / І. І. Бабула, І. М. Калугіна // Моделювання в навчальному процесі : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (23–27 лют. 2015 року) / уклад. Н. А. Головіна. – Луцьк : Вежа-Друк, 2015. – С. 8 – 13. |
| Issue Date: | 2015 |
| Date of entry: | 27-Mar-2015 |
| Publisher: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
| Keywords: | активність моделювання занять гуртки науково-технічного напрямку activity groups of technical work out – of – school Institution |
| Abstract: | Статтю присвячено вивченню проблеми формування творчої активності вихованців гуртків науково-технічного напрямку в умовах позашкільного навчального закладу через моделювання занять. Здійснено аналіз понять «активність», «творча активність». Висвітлено рівні пізнавальної активності вихованців. This article is devoted to study the a problem of formation of pupils’ creative activity in technical circles in out – of – school institution over the lessons” modelation. The analysis of the concepts of «activity», «creative activity» and the levels of cognitive activity of pupils are higlighted. |
| Description: | Бабула Ірина Ігорівна, заступник директора з навчально-методичної роботи Калугіна Ірина Миколаївна, методист ЦНТТУМ |
| URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5017 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Моделювання в навчальному процесі |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Babula I. I., Kalugina I. N..pdf | 405,21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.