Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5006
Title: Особистісно-діяльнісний підхід у підготовці майбутніх учителів фізики
Other Titles: Personality-activity approach in training teachers of physics to be
Authors: Мартинюк, Олександр Семенович
Martyniuk, Oleksandr S.
Пахачук, Сергій Сергійович
Pahachuk, S. S.
Bibliographic description (Ukraine): Мартинюк О. С. Особистісно-діяльнісний підхід у підготовці майбутніх учителів фізики / О. С. Мартинюк, С. С. Пахачук // Моделювання в навчальному процесі : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (23–27 лют. 2015 року) / уклад. Н. А. Головіна. – Луцьк : Вежа-Друк, 2015. – С. 33 – 36.
Issue Date: 2015
Date of entry: 26-Mar-2015
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: професійна підготовка
особистісно-діяльнісний підхід
лабораторний практикум
training
student-activity approach
laboratory practice
Abstract: Проаналізовано особливості підготовки майбутніх учителів фізики в рамках особистісно-діяльнісного підходу. Розглянуто приклади активних форм проведення та умови організації лабораторних практикумів з використанням натурного та віртуального експерименту. The features of training teachers of physics to be within the student-active approach were analized. Examples of reactive and conditions of laboratory works using natural and virtual experiment were reviewed.
Description: Мартинюк Олександр Семенович, доцент кафедри загальної фізики та методики викладання фізики Пахачук Сергій Сергійович, cт. викладач кафедри загальної фізики та методики викладання фізики
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5006
Content type: Article
Appears in Collections:Моделювання в навчальному процесі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Martynyuk O. S., Pahachuk S. S..pdf305,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.