Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5006
Назва: Особистісно-діяльнісний підхід у підготовці майбутніх учителів фізики
Інші назви: Personality-activity approach in training teachers of physics to be
Автори: Мартинюк, Олександр Семенович
Martyniuk, Oleksandr S.
Пахачук, Сергій Сергійович
Pahachuk, S. S.
Бібліографічний опис: Мартинюк О. С. Особистісно-діяльнісний підхід у підготовці майбутніх учителів фізики / О. С. Мартинюк, С. С. Пахачук // Моделювання в навчальному процесі : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (23–27 лют. 2015 року) / уклад. Н. А. Головіна. – Луцьк : Вежа-Друк, 2015. – С. 33 – 36.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 26-бер-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: професійна підготовка
особистісно-діяльнісний підхід
лабораторний практикум
training
student-activity approach
laboratory practice
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості підготовки майбутніх учителів фізики в рамках особистісно-діяльнісного підходу. Розглянуто приклади активних форм проведення та умови організації лабораторних практикумів з використанням натурного та віртуального експерименту. The features of training teachers of physics to be within the student-active approach were analized. Examples of reactive and conditions of laboratory works using natural and virtual experiment were reviewed.
Опис: Мартинюк Олександр Семенович, доцент кафедри загальної фізики та методики викладання фізики Пахачук Сергій Сергійович, cт. викладач кафедри загальної фізики та методики викладання фізики
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/5006
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Моделювання в навчальному процесі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martynyuk O. S., Pahachuk S. S..pdf305,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.