Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4937
Назва: Політика національного брендингу країн Центральної та Східної Європи
Інші назви: Nation Branding in the states of Central and Eastern Europe
Автори: Терещук, М. І.
Tereshchuk, M. I.
Бібліографічний опис: Терещук М. І. Політика національного брендингу країн Центральної та Східної Європи / М. І. Терещук // Інформаційне забезпечення транскордонного співробітництва України : матеріали ІI Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (14–15 травня 2014 р., м. Луцьк) / [під заг. ред. Митко А. М.]. – Луцьк : Вежа-Друк, 2014. – С. 351-358.
Дата публікації: 14-тра-2014
Дата внесення: 4-бер-2015
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: державний брендинг
бренд країни
Центральна та Східна Європа
state branding
nation brand
Central and Eastern Europe
Короткий огляд (реферат): Аналізується еволюція національного брендингу Центральної та Східної Європи. Розглянуто найбільш важливі проблеми та помилки державного брендингу в регіоні.
Evolution of the national branding of Central and Eastern Europe analyzed. Considered the most important problems and errors of the state of branding in the region
Опис: Терещук М. І. - асист. кафедри міжнародних відносин, інформації та бізнесу Університету економіки та права «КРОК»
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4937
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Інформаційне забезпечення транскордонного співробітництва України , 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tereshchuk.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.