Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4817
Title: Паблік рилейшнз в європейському інформаційному просторі
Other Titles: Public relations in european information space
Authors: Тихомирова, Євгенія Борисівна
Tykhomyrova, Yevheniia B.
Bibliographic description (Ukraine): Тихомирова Є. Б. Паблік рилейшнз в європейському інформаційному просторі / Є. Б. Тихомирова // Актуальні проблеми міжнародних відносин : збірник наукових праць / Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т міжнар. відносин. – Київ, 2014. – Вип. 121, (ч. 1). – С. 24-31.
Issue Date: 2014
Date of entry: 25-Nov-2014
Publisher: Київський національний університет імені Тараса Шевченко
Keywords: зв’язки із громадськістю
європейські зв’язки з громадськістю
європейський інформаційний простір
паблік рилейшнз
ПР
public relations
European PR
European information space
PR
Abstract: Проаналізовано особливості дослідницьких підходів до розвитку паблік рилейшнз в сучасній Європі інформаційного суспільства. Авторка констатує, що організаційну компоненту транс’європейського інформаційного простору складає широка мережа інформаційних установ і організацій, серед яких різноманітні ПР-структури, що працюють на рівні окремих транс’європейських органів, та система ПР-агентств і ПР-відділів установ та організацій національного та транснаціонального рівня. Подано аналіз джерел, присвячених дослідженню ПР- діяльності в європейських країнах, здійснена спроба систематизувати існуючі дослідження за кількома критеріями, зокрема за загальною оцінкою соціальних комунікацій в європейському інформаційно-комунікаційному просторі; історіографічним описом досліджень розвитку ПР в Європі; за вивчення практики ПР інститутів ЄС та різних структур транс’європейського, національного й місцевого рівнів, а також громадських організацій і представників громадянського суспільства; компаративні праці, що аналізують досвід кількох або окремої європейської країни; гендерний аспект розвитку сфери комунікацій з громадськістю та емпіричні дослідження, що ґрунтуються на статистичному та соціологічному методах.
Analyzed research approaches to the development of public relations in modern Europe. The author states that the organizational component of the trans-European information space is a wide network of information institutions and organizations, including a variety of PR-structures that are running on separate trans-European bodies and the PR-system and PR – agencies, the departments of institutions and organizations of national and transnational level. The analysis of sources devoted to the study of PR- activities European countries , made an attempt to systematize the existing studies on several criteria , such as the overall evaluation of social communications in the European information – communication space; historiographical description of PR research in Europe; for studying practice of PR institution EU and different structures of trans-European , national and local levels, as well as non-governmental organizations and representatives of civil society; comparative work that analyzes the experience of a few or a single European country; the gender dimension of development in communications with the public and empirical studies that based on statistical and sociological methods.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4817
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FMV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
apmv2014_121_1.pdf451,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.