Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТихомирова, Євгенія Борисівна-
dc.contributor.authorTykhomyrova, Yevheniia B.-
dc.date.accessioned2014-11-25T13:24:22Z-
dc.date.available2014-11-25T13:24:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТихомирова Є. Б. Паблік рилейшнз в європейському інформаційному просторі / Є. Б. Тихомирова // Актуальні проблеми міжнародних відносин : збірник наукових праць / Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т міжнар. відносин. – Київ, 2014. – Вип. 121, (ч. 1). – С. 24-31.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4817-
dc.description.abstractПроаналізовано особливості дослідницьких підходів до розвитку паблік рилейшнз в сучасній Європі інформаційного суспільства. Авторка констатує, що організаційну компоненту транс’європейського інформаційного простору складає широка мережа інформаційних установ і організацій, серед яких різноманітні ПР-структури, що працюють на рівні окремих транс’європейських органів, та система ПР-агентств і ПР-відділів установ та організацій національного та транснаціонального рівня. Подано аналіз джерел, присвячених дослідженню ПР- діяльності в європейських країнах, здійснена спроба систематизувати існуючі дослідження за кількома критеріями, зокрема за загальною оцінкою соціальних комунікацій в європейському інформаційно-комунікаційному просторі; історіографічним описом досліджень розвитку ПР в Європі; за вивчення практики ПР інститутів ЄС та різних структур транс’європейського, національного й місцевого рівнів, а також громадських організацій і представників громадянського суспільства; компаративні праці, що аналізують досвід кількох або окремої європейської країни; гендерний аспект розвитку сфери комунікацій з громадськістю та емпіричні дослідження, що ґрунтуються на статистичному та соціологічному методах.uk_UK
dc.description.abstractAnalyzed research approaches to the development of public relations in modern Europe. The author states that the organizational component of the trans-European information space is a wide network of information institutions and organizations, including a variety of PR-structures that are running on separate trans-European bodies and the PR-system and PR – agencies, the departments of institutions and organizations of national and transnational level. The analysis of sources devoted to the study of PR- activities European countries , made an attempt to systematize the existing studies on several criteria , such as the overall evaluation of social communications in the European information – communication space; historiographical description of PR research in Europe; for studying practice of PR institution EU and different structures of trans-European , national and local levels, as well as non-governmental organizations and representatives of civil society; comparative work that analyzes the experience of a few or a single European country; the gender dimension of development in communications with the public and empirical studies that based on statistical and sociological methods.-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКиївський національний університет імені Тараса Шевченкоuk_UK
dc.subjectзв’язки із громадськістюuk_UK
dc.subjectєвропейські зв’язки з громадськістю-
dc.subjectєвропейський інформаційний простір-
dc.subjectпаблік рилейшнз-
dc.subjectПР-
dc.subjectpublic relations-
dc.subjectEuropean PR-
dc.subjectEuropean information space-
dc.subjectPR-
dc.titleПаблік рилейшнз в європейському інформаційному просторіuk_UK
dc.title.alternativePublic relations in european information space-
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 327.659.4-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
apmv2014_121_1.pdf451,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.