Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4817
Назва: Паблік рилейшнз в європейському інформаційному просторі
Інші назви: Public relations in european information space
Автори: Тихомирова, Євгенія Борисівна
Tykhomyrova, Yevheniia B.
Бібліографічний опис: Тихомирова Є. Б. Паблік рилейшнз в європейському інформаційному просторі / Є. Б. Тихомирова // Актуальні проблеми міжнародних відносин : збірник наукових праць / Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т міжнар. відносин. – Київ, 2014. – Вип. 121, (ч. 1). – С. 24-31.
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 25-лис-2014
Видавництво: Київський національний університет імені Тараса Шевченко
Теми: зв’язки із громадськістю
європейські зв’язки з громадськістю
європейський інформаційний простір
паблік рилейшнз
ПР
public relations
European PR
European information space
PR
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості дослідницьких підходів до розвитку паблік рилейшнз в сучасній Європі інформаційного суспільства. Авторка констатує, що організаційну компоненту транс’європейського інформаційного простору складає широка мережа інформаційних установ і організацій, серед яких різноманітні ПР-структури, що працюють на рівні окремих транс’європейських органів, та система ПР-агентств і ПР-відділів установ та організацій національного та транснаціонального рівня. Подано аналіз джерел, присвячених дослідженню ПР- діяльності в європейських країнах, здійснена спроба систематизувати існуючі дослідження за кількома критеріями, зокрема за загальною оцінкою соціальних комунікацій в європейському інформаційно-комунікаційному просторі; історіографічним описом досліджень розвитку ПР в Європі; за вивчення практики ПР інститутів ЄС та різних структур транс’європейського, національного й місцевого рівнів, а також громадських організацій і представників громадянського суспільства; компаративні праці, що аналізують досвід кількох або окремої європейської країни; гендерний аспект розвитку сфери комунікацій з громадськістю та емпіричні дослідження, що ґрунтуються на статистичному та соціологічному методах.
Analyzed research approaches to the development of public relations in modern Europe. The author states that the organizational component of the trans-European information space is a wide network of information institutions and organizations, including a variety of PR-structures that are running on separate trans-European bodies and the PR-system and PR – agencies, the departments of institutions and organizations of national and transnational level. The analysis of sources devoted to the study of PR- activities European countries , made an attempt to systematize the existing studies on several criteria , such as the overall evaluation of social communications in the European information – communication space; historiographical description of PR research in Europe; for studying practice of PR institution EU and different structures of trans-European , national and local levels, as well as non-governmental organizations and representatives of civil society; comparative work that analyzes the experience of a few or a single European country; the gender dimension of development in communications with the public and empirical studies that based on statistical and sociological methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4817
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FMV)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
apmv2014_121_1.pdf451,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.