Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4804
Назва: Організаційно-методичні підходи до побудови навчально-тренувального процесу на етапі початкової підготовки футболістів: порівняльний аналіз
Інші назви: Organizational and Methodological Approaches o Formation of Educational and Training Process on the Stage of Initial Preparation of Football Players: Comparative Analysis
Автори: Валерій Ніколаєнко
Олег Байрачний
Valeriy Nikolayenko
Oleg Bayrachnyi
Бібліографічний опис: Ніколаєнко В. О. Організаційно-методичні підходи до побудови навчально-тренувального процесу на етапі початкової підготовки футболістів: порівняльний аналіз / В. Ніколаєнко, О. Байрачний // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 1 (25). – С.76-80
Дата публікації: 2014
Дата внесення: 24-лис-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: етап початкової підготовки
юні футболісти
stage of initial preparation
young football players
Короткий огляд (реферат): Вивчення питань, пов’язаних з удосконаленням системи підготовки спортивного резерву у футболі, завжди були й залишаються актуальними та практично значущими, що й обумовило проведення цих дослід-жень. Завдання дослідження – здійснити порівняльний аналіз організаційно-методичних підходів до побудови навчально-тренувального процесу на етапі початкової підготовки футболістів у Нідерландах із позицій їх використання в дитячо-юнацькому футболі України. Проведено аналіз змісту й спрямованості навчальних програм підготовки юних футболістів 6–11-річного віку в Україні та Нідерландах. Показано низку принци-пових і системних відмінностей у підходах до формулювання завдань етапу, організації навчання, підбору методів та засобів підготовки. Визначено необхідність унесення змін у вітчизняну систему багаторічної підготовки, практику проведення тренувального процесу, педагогічні підходи управління спортивною діяль-ністю юних футболістів. Studying of the questions connected with mastering of the system of preparation of sports reserve in football were and still are topical and practically significant and that preconditions conducted of the study. The task of the study is to conduct a comparative analysis of organizational and methodological approaches to formation of educational and training process on the stage of initial preparation of football players in Netherlands from the position of their usage in child–teenage football of Ukraine. It was conducted the analysis of content and orientation of educational programs of preparation of young football players aged 6–11 in Ukraine and Netherlands. It is shown a line of principle and system differences in approaches to formation of stage tasks, studying organization, choosing the methods and means of preparation. It was defined the necessity of changes introduction into native system of many years preparation, tactics of conducting of the training process, pedagogical approaches to managing of sports activity of young football players.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4804
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 1 (25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikolayenko.pdf307,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.