Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4804
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВалерій Ніколаєнко-
dc.contributor.authorОлег Байрачний-
dc.contributor.authorValeriy Nikolayenko-
dc.contributor.authorOleg Bayrachnyi-
dc.date.accessioned2014-11-24T20:49:49Z-
dc.date.available2014-11-24T20:49:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНіколаєнко В. О. Організаційно-методичні підходи до побудови навчально-тренувального процесу на етапі початкової підготовки футболістів: порівняльний аналіз / В. Ніколаєнко, О. Байрачний // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 1 (25). – С.76-80uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.332.071-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4804-
dc.description.abstractВивчення питань, пов’язаних з удосконаленням системи підготовки спортивного резерву у футболі, завжди були й залишаються актуальними та практично значущими, що й обумовило проведення цих дослід-жень. Завдання дослідження – здійснити порівняльний аналіз організаційно-методичних підходів до побудови навчально-тренувального процесу на етапі початкової підготовки футболістів у Нідерландах із позицій їх використання в дитячо-юнацькому футболі України. Проведено аналіз змісту й спрямованості навчальних програм підготовки юних футболістів 6–11-річного віку в Україні та Нідерландах. Показано низку принци-пових і системних відмінностей у підходах до формулювання завдань етапу, організації навчання, підбору методів та засобів підготовки. Визначено необхідність унесення змін у вітчизняну систему багаторічної підготовки, практику проведення тренувального процесу, педагогічні підходи управління спортивною діяль-ністю юних футболістів. Studying of the questions connected with mastering of the system of preparation of sports reserve in football were and still are topical and practically significant and that preconditions conducted of the study. The task of the study is to conduct a comparative analysis of organizational and methodological approaches to formation of educational and training process on the stage of initial preparation of football players in Netherlands from the position of their usage in child–teenage football of Ukraine. It was conducted the analysis of content and orientation of educational programs of preparation of young football players aged 6–11 in Ukraine and Netherlands. It is shown a line of principle and system differences in approaches to formation of stage tasks, studying organization, choosing the methods and means of preparation. It was defined the necessity of changes introduction into native system of many years preparation, tactics of conducting of the training process, pedagogical approaches to managing of sports activity of young football players.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectетап початкової підготовкиuk_UK
dc.subjectюні футболістиuk_UK
dc.subjectstage of initial preparationuk_UK
dc.subjectyoung football playersuk_UK
dc.titleОрганізаційно-методичні підходи до побудови навчально-тренувального процесу на етапі початкової підготовки футболістів: порівняльний аналізuk_UK
dc.title.alternativeOrganizational and Methodological Approaches o Formation of Educational and Training Process on the Stage of Initial Preparation of Football Players: Comparative Analysisuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 1 (25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikolayenko.pdf307,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.