Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4800
Title: Вплив розвитку точності бігових кроків на швидкість бігу 30 м учнів 5–6 класів загальноосвітньої школи
Other Titles: Influence of Development of Accuracy of Running Steps on Speed at a Distance of 30 m Among Pupils of 5–6th Grade of a General School
Authors: Малишкін, Андрій
Malyshkin, Andrey
Bibliographic description (Ukraine): Малишкін А. Вплив розвитку точності бігових кроків на швидкість бігу 30 м учнів 5–6 класів загальноосвітньої школи / А. Малишкін // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2014. - № 1 (25). – С.33-37
Issue Date: 2014
Date of entry: 24-Nov-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: координаційні здібності
швидкість
розвиток
учні
coordinating skills
speed
development
pupils
Abstract: Розкрито результати дослідження впливу розвитку координаційних здібностей на швидкість бігу 30 м учнів загальноосвітніх шкіл. В експерименті брали участь 26 учнів 5-х та 29 – 6-х класів Новотроїцького району Херсонської області. Школярі, які показали найкращі результати в бігові на 30 м, виконують стартовий розбіг зі зростанням довжини кроків. Учні, точність бігових кроків яких у бігові по дистанції з похибкою в 5 см, укладаються в норми високого рівня. Експеримент засвідчив, що для розвитку швидкості потрібно шукати нові підходи. Розвиток точності бігових кроків – упущена ланка в навчанні школярів на уроках фізичної культури. It was presented the results of influence of development of coordinating skills on running speed at a distance of 30 m among pupils of general schools. 26 pupils from the 5th grade and 29 pupils from the 6th grade who live in Novotroitskiy district of Kherson region took part in the experiment. Pupils who have shown the best results in running at a distance of 30 m, perform running start with growth of steps length. Pupils who have accuracy of running steps on a distance with inaccuracy within 5 cm come within a standard of a high level. The conducted experiment has shown that for speed development it is necessary to search some new approaches. Development of running steps accuracy is a missing part in pupils education at the lessons of physical culture.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4800
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2014, № 1 (25)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Malyshkin.pdf354,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.