Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4645
Title: Корекція психофізичного стану старших дошкільників із різною руховою асиметрією як педагогічна проблема
Other Titles: The Psychophysical State Correction of the Pre-School Children with Motor Asymmetry as a Pedagogical Problem.
Authors: Єдинак, Генадій
Галаманжук, Леся
Yedynak, Hennadii
Halamandzhuk, Lesia
Bibliographic description (Ukraine): Єдинак Г., Галаманжук Л. Корекція психофізичного стану старших дошкільників із різною руховою асиметрією як педагогічна проблема / Г. Єдинак, Л. Галаманжук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки ; [уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький]. - Луцьк, 2010. - № 4 (12). – С. 35-38
Issue Date: 2010
Date of entry: 28-Oct-2014
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: діти дошкільного віку
рухова асиметрія
фізичне виховання
оптимізація психофізичного стану
pre-school age children
motor asymmetry
physical education
optimization of the psychophysical state
Abstract: Розглянуто дані наукової літератури в аспекті залежності морфофункціональних і психофізіологічних показників дітей дошкільного віку від особливостей їх рухової асиметрії, що пов’язана з перевагою виконання рухових завдань правою чи лівою рукою. Виявлено певні розбіжності між право- та ліворукими дошкільниками в деяких указаних показниках. Визначено причини формування такої рухової асиметрії, необхідність її урахування в процесі навчальної діяльності дошкільників, у тому числі фізичної культури, а також незначну кількість відповідних досліджень та необхідність їх проведення, щоб оптимізувати процес фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах, передусім для покращення психофізичного стану дітей. The aspects connection of morphofunctional and psychophysical indexes of preschool children with their motor asymmetry are studied in the artivle. The differences between indexes of right- and left-handed children were indicated. The reasons of such motor asymmetries formation are also investigated because they should be taken into consideration during the process of pre-school children’s studying, especially, during physical education classes.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4645
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2010, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yedynak.pdf298,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.