Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4635
Title: Теоретичні знання як фактор становлення професійно компетентних фахівців з оздоровчої аеробіки
Other Titles: Theoretical Knowledge as a Formation Factor of Professional-Competent Experts of Health-Improving Aerobics
Authors: Синиця, Сергій
Synytsia, Serhii
Bibliographic description (Ukraine): Синиця С. Теоретичні знання як фактор становлення професійно компетентних фахівців з оздоровчої аеробіки / С. Синиця // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки ; [уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький]. - Луцьк, 2010. - № 4 (12). – С. 21- 24.
Issue Date: 2010
Date of entry: 28-Oct-2014
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: знання
тестові завдання
теоретична підготовка
оздоровча аеробіка
knowledge
tests
theoretical training
health aerobics
Abstract: У статті зроблено порівняльний аналіз сформованості професійних знань студенток на основі застосування експериментальної програми “Спортивно-педагогічне вдосконалення (оздоровча аеробіка)” і вже існуючої програми “Спортивно-педагогічне вдосконалення (аеробіка)”. Досліджується ефективність послідовності вивчення та засвоєння окремих тем курсу шляхом виконання студентками тестових завдань. The comparative analysis of professional knowledge formation of female students based on the experimental program “Sports and pedagogical improvement (health aerobics)” and existing program “Sports and pedagogical improvement (aerobics)” is presented in the article. The efficiency of tests usage as a mean of learning and mastering specific themes of the course is investigated.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4635
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2010, № 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Synytsia.pdf276,57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.