Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4485
Title: Професійна підготовка інженерів-електриків на основі новітніх математичних теорій
Other Titles: Vocational training for electrical engineers based on advanced mathematical theories.
Authors: Падалко, Анатолій Михайлович
Падалко, Ніна Йосипівна
Padalko, A.M.
Padalko, N.Y.
Bibliographic description (Ukraine): Падалко А. М., Падалко Н. Й. Професійна підготовка інженерів-електриків на основі новітніх математичних теорій / А. М. Падалко, Н. Й. Падалко // Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів при вивченні фізико-математичних дисциплін : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (7–12 квіт. 2014 року) / уклад. Н. А. Головіна. – Луцьк : Вежа-Друк, 2014. – С. 129 – 132.
Issue Date: 2014
Date of entry: 22-Jul-2014
Keywords: Математичні теорії
професійна підготовка
інженери електрики
mathematical theory
training
engineers-electricians
Abstract: У дослідженні вивчається вплив використанням новітніх професійних теорій в професійній підготовці інженерів-електриків. Результати дослідження підтвердили гіпотезу - ефективність формування професійних знань зростає за умов розробки методичних засад використання новітніх професійних теорій, зокрема, факторного аналізу, при викладанні професійних дисциплін. The influence of advanced mathematical theories on the training of electrical engineers is analyzed in the article. The results confirmed the hypothesis - the efficiency of professional knowledge formation increases the development of methodological foundations of modern mathematical theories, including factor analysis during teaching the professional disciplines.
Description: Падалко Анатолій Михайлович - доцент кафедри електропостачання ЛНТУ; Падалко Ніна Йосипівна - доцент кафедри диференціальних рівнянь та математичної фізики СНУ імені Лесі Українки
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4485
Content type: Article
Appears in Collections:Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів при вивченні фізико-математичних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Padalko A.M., Padalko N.Y..pdf394,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.