Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4429
Title: Психокорекційна програма розвитку мотиваційної сфери учіння у молодших школярів з порушеннями слуху: принципи, методи, завдання
Other Titles: The Psychotherapy Program for Junior Students with Hearing Impairment of Learning Motivation Development: Principles, Methods, Tasks
Authors: Чагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна
Chaharna (Roiuk), Svitlana YE.
Bibliographic description (Ukraine): Чагарна, С. Є. Психокорекційна програма розвитку мотиваційної сфери учіння у молодших школярів з порушеннями слуху: принципи, методи, завдання / С. Є. Чагарна // Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна / Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна . – Харків, 2011. - N 959. - Серія: Психологія. Вип. 46. – С. 188-191.
Issue Date: 2011
Date of entry: 14-Jul-2014
Publisher: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Keywords: діти з порушеннями слуху
мотиваційна сфера
учіння
молодші школярі
children with hearing impairment
motivation sphere
learning
junior students
Abstract: У статті розглядаються основні методологічні принципи, методи, завдання, етапи корекційної програми. Підібрано комплекс інтелектуальних завдань, тематичних та психогімнастичних вправ, як загально відомих так і в авторському варіанті у поєднанні із ігровою діяльністю у контексті гуманістичного підходу.
The article presents basic methodological principles, methods, tasks of psychotherapy program. The program includes tasks and exercises, as professional as known and is connected with playing activity in the contexts of humanistic approach.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4429
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FPsy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10006.pdf204,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.