Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4429
Назва: Психокорекційна програма розвитку мотиваційної сфери учіння у молодших школярів з порушеннями слуху: принципи, методи, завдання
Інші назви: The Psychotherapy Program for Junior Students with Hearing Impairment of Learning Motivation Development: Principles, Methods, Tasks
Автори: Чагарна (Роюк), Світлана Євгеніївна
Chaharna (Roiuk), Svitlana YE.
Бібліографічний опис: Чагарна, С. Є. Психокорекційна програма розвитку мотиваційної сфери учіння у молодших школярів з порушеннями слуху: принципи, методи, завдання / С. Є. Чагарна // Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна / Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна . – Харків, 2011. - N 959. - Серія: Психологія. Вип. 46. – С. 188-191.
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 14-лип-2014
Видавництво: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
Теми: діти з порушеннями слуху
мотиваційна сфера
учіння
молодші школярі
children with hearing impairment
motivation sphere
learning
junior students
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні методологічні принципи, методи, завдання, етапи корекційної програми. Підібрано комплекс інтелектуальних завдань, тематичних та психогімнастичних вправ, як загально відомих так і в авторському варіанті у поєднанні із ігровою діяльністю у контексті гуманістичного підходу.
The article presents basic methodological principles, methods, tasks of psychotherapy program. The program includes tasks and exercises, as professional as known and is connected with playing activity in the contexts of humanistic approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4429
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FPsy)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10006.pdf204,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.