Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4081
Title: Формування мотивації навчальної діяльності при вивченні фізики
Other Titles: Formation of motivation of scientific activity, while learning physics
Authors: Головіна, Ніна Анатоліївна
Holovina, N. A.
Bibliographic description (Ukraine): Головіна Н. А. Формування мотивації навчальної діяльності при вивченні фізики / Н. А. Головіна // Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів при вивченні фізико-математичних дисциплін : матеріали Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (7–12 квіт. 2014 року) / уклад. Н. А. Головіна. – Луцьк : Вежа-Друк, 2014. – С. 70 – 73.
Issue Date: 2014
Date of entry: 27-May-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти
Keywords: якість освіти
мотивація навчання
фізика
особливості фізики
quality of education
motivation of education
physics
peculiarities of physics
Abstract: У статті розглядаються питання забезпечення якості сучасної освіти – це по суті питання про мотиви, мотивацію навчання. Визначаються особливості та можливості фізики для формування навчальної мотивації. Виділені умови формування мотивації навчальної діяльності.The article deals with the questions of modern education quality – it concerns motives and motivation of education. The main treats and possibilities of physics for the formation of educational motivation are considered. The conditions of motivation of scientific activity are stated out.
Description: Головіна Ніна Анатоліївна - доцент, зав. кафедри загальної фізики та методики викладання фізики СНУ імені Лесі Українки
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/4081
Content type: Article
Appears in Collections:Формування самостійної пізнавальної діяльності учнів та студентів при вивченні фізико-математичних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holovina N.A..pdf287,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.