Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3973
Title: До питання підвищення якості навчального процесу підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту із застосуванням інформаційних технологій .
Other Titles: To the Question of Improving the Quality of Professional Training in Physical Education and Sport with the Use of Information Technologies.
Authors: Денисова, Л. В.
Харченко, Л. А.
Denysova, L. V.
Harchenko, L. A.
Bibliographic description (Ukraine): Денисова, Л. В. До питання підвищення якості навчального процесу підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту із застосуванням інформаційних технологій / Л. В. Денисова, Л. А. Харченко // Молодіжний науковий вісник. Серія: Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. – Луцьк, 2012. – Вип. 6. – С. 83-87. – Бібліогр.: 6 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 7-May-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: інформаційні технології
гіпермедійне інформаційне середовище навчання
навчальний процес
фізичне виховання та спорт
information technology
hypermedia information environment of studies
the learning process
physical education and sport
Abstract: Статтю присвячено проблемі підготовки фахівців із фізичного виховання та спорту на основі використання гіпермедійного інформаційного середовища навчання. Доведено вплив технологічних способів подання інформації на швидкість і якість засвоєння студентами знань. Виділено ергономічні аспекти розробки інтерфейсу середовища навчання для збалансованого подання графічної, аудіовізуальної та гіпертекстової інформації для оптимального сприйняття її студентами. Експериментально підтверджено вплив інформаційних технологій на активізацію навчально-пізнавальної діяльності, підвищення розумової працездатності майбутніх фахівців із фізичного виховання й спорту в процесі їхньої професійної підготовки. The article deals with the problem of specialists’ preparation in physical education and sport on the basis of the use of hypermedia informative environment of studies. The influence of technological methods to present information on speed and quality of students mastering knowledge is proved. The ergonometric aspects of interface development of environment of studies are distinguished for the balanced presentation of graphic, audiovisual and hypertext information for optimal perception by the students. Is experimentally confirmed the influence of information technology on activization of educational and cognitive activities, increasing of mental capacity of future specialists in physical education and sport in the process of the training.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3973
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2012, № 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Denysova.pdf300,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.