Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3590
Title: Комунікативний компонент у підготовці студентів до застосування тренінгів у школі
Other Titles: Communicative Component in Preparation of Students to Training Usage at School
Authors: Панасюк, Ірина
Panasiuk, Irina
Bibliographic description (Ukraine): Панасюк І. Комунікативний компонент у підготовці студентів до застосування тренінгів у школі / І. Панасюк // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 2(22) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2013. – C. 26–31.
Issue Date: 2013
Date of entry: 14-Mar-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: комунікативний
методика
учитель
учень
тренінг
communicative
methodology
teacher
pupil
training
Abstract: Завдання дослідження – оцінити рівень сформованості комунікативного компонента (КК) на завершальному етапі дослідження, яке проводилося під час педагогічної практики. Установлено, що в майбутніх учителів фізичної культури потрібно формувати вміння створювати комунікативне середовище для успішної міжособистісної взаємодії з учнями при проведенні тренінгових занять. Під час порівняльного аналізу виявлено динаміку формування КК студентів. Експеримент показав, що в основі реалізації КК підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до застосування тренінгів у школі студенти ЕГ, які навчалися за методикою, запропонованою в дослідженні, показали кращі результати, ніж представники КГ, що підтверджує ефективність методики. Доведено, що ступінь інтерактивної взаємодії залежить від ефективності групової роботи. Систематична інтерактивна взаємодія студентів ЕГ під час участі в тренінгах сприяла формуванню КК майбутніх учителів, що знайшло відображення в ефективному оволодінні моделями педагогічного спілкування. The task of the research was to estimate the level of development of communicative component (CC) at the final stage of the study which was conducted while teaching practice. It was established that it’s necessary to form skills of creating of communicative environment among future physical eduction teachers in order to create successful interpersonal interaction with students while conducting training classes with them. In comparative analysis it was found out the dynamics of formation of communicative component among students. The experiment has shown on the basis of communicative realization component of preparation of future physical education teachers to usage of trainings at school that students of experimental groups who studed according to the method presented which the research show better results than students of control groups. This proves the effectiveness of methodology. It was proved that the level of interactive communication of students depends on the effectiveness of group work. Systematic interactive cooperation of students of experimental group while participating in trainings helped in formation of communicative competence of future teachers and this found its reflection in effective mastering of models of pedagogical communication.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3590
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panasiuk.pdf248,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.