Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3586
Title: Особливості професійної підготовки вчителів фізичного виховання в Німеччині (на прикладі фахових ВНЗ землі Баварія)
Other Titles: Peculiarities of Professional Preparation of Physical Education Teachers in Germany (on an Example of Bavaria Universities)
Authors: Гайдук, Ольга
Gayduk, Olga
Bibliographic description (Ukraine): Гайдук О. Особливості професійної підготовки вчителів фізичного виховання в Німеччині (на прикладі фахових ВНЗ землі Баварія) / О. Гайдук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 2(22) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2013. – C. 10–16.
Issue Date: 2013
Date of entry: 14-Mar-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: професійна підготовка
фізичне виховання
педагог
Німеччина
Баварія
professional preparation
physical education
pedagogue
Germany
Bavaria
Abstract: У статті розглянуто систему підготовки педагогічних кадрів із фізичного виховання у вищих навчальних закладах Німеччини. Показано, що на сьогодні в країні відсутня єдина загальнодержавна система професійної підготовки педагогів фізичного виховання. Кожна земля має свою власну структуру навчальних закладів, де готують педагогів з урахуванням системи загальної освіти країни. У ФРН існує як традиційна система організації підготовки викладачів фізичного виховання з отриманням кваліфікації вчителя різного ступеня викладання, так і нова, багаторівнева, що включає підготовку бакалаврів, магістрів та докторів із фізичного виховання й спорту. На досвіді німецької землі Баварія на прикладі ТУМ у статті показано, що структура професійної підготовки педагогів фізичного виховання складається з навчального етапу та педагогічної практики (рефендаріату), кожний із яких закінчується складанням державного іспиту. In the article it was studied the system of preparation of pedagogical staff in physical education in higher educational establishments of Germany. It was shown that for today in our country there is no unified nationwide system of professional preparation of pedagogues in physical education. Each land has its own structure of of educational establishments where future pedagogues are prepared taking into account the system of country’s general education. In Germany there are both traditional system of organization of preparation of physical education teachers with obtaining of teacher’s qualification of different stages of teaching and a new many-level system that includes preparation of bachelors, magisters and doctors in physical education and sport. On the experience of Bavaria land it is shown in the article that the structure of professional preparation of physical education pedagogues consists of an educational stage and pedagogical practice, each of them ends with passing of state exam.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3586
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gayduk.pdf279,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.