Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3525
Title: Організація занять фізичного виховання в групах фізичної реабілітації при порушеннях постави в студентів із застосуванням калланетики
Other Titles: Organization of Physical Education Classes in Groups of Physical Rehabilitation with Disturbance of Students’ Posture Using Callanetics
Authors: Дубчук, О.
Dubchuk, О.
Bibliographic description (Ukraine): Дубчук, О. Організація занять фізичного виховання в групах фізичної реабілітації при порушеннях постави в студентів із застосуванням калланетики / О. Дубчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2011. – № 1 (13). – С. 65-68. – Бібліогр.: 4 назви.
Issue Date: 2011
Date of entry: 4-Mar-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: порушення постави
фізичне виховання
калланетика
disturbance of posture
physical education
callanetics
Abstract: У статті проаналізовано інформацію про стан здоров’я студентської молоді та особливості організації занять фізичного виховання, спрямованих на формування правильної постави. Розроблено та науково обґрунтовано програму занять фізичного виховання із застосуванням калланетики для студентів груп фізичної реабілітації зі сколіозом II–III ступенів. The information about students’ health condition and peculiarities of organization of physical education classes aimed at formation of correct posture is analyzed in the article. The programme of physical education classes using callanetics for students with II–III scoliosis’ degrees were developed and grounded.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3525
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2011, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dub4uk.pdf182,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.