Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3516
Title: Реалізація ігрового методу в навчанні дітей дошкільного віку основних умінь і навичок
Other Titles: The Implementation of the Game Method in Teaching Preschool Children Basic Abilities and Skills.
Authors: Вольчинська, Н.
Volchynska, N.
Bibliographic description (Ukraine): Вольчинська, Н. Реалізація ігрового методу в навчанні дітей дошкільного віку основних умінь і навичок / Н. Вольчинська // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2011. – № 1 (13). – С. 33-36.
Issue Date: 2011
Date of entry: 4-Mar-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: рухливі ігри
дошкільники
фізичне виховання
фізичний стан
mobile games
preschool children
physical education
health condition
Abstract: У статті висвітлено вплив рухливих ігор на фізичний стан дітей 5–6 років та їх фізичний розвиток. Застосування рухливих ігор під час занять із фізичної культури й на прогулянках за розробленою методикою їх проведення та оптимальним дозуванням фізичних навантажень сприяє також зміцненню м’язового корсета дітей. The influence of mobile games on 5–6 year children health condition and physical development is reflected in the article. The use of mobile games during physical education classes and walks established methodology for their optimal use to strengthen children's muscular corset.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3516
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2011, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vol4unska.pdf231,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.