Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3499
Title: Рівень здоров’язбережувальних знань та навичок молодших школярів дитячого притулку
Other Titles: The Level of Health-Preserving Knowledge and Skills of Orphanage Primary School Children
Authors: Цюпак, Ю.
Tsiupak, Y.
Bibliographic description (Ukraine): Цюпак, Ю. Рівень здоров’язбережувальних знань та навичок молодших школярів дитячого притулку / Ю. Цюпак // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2010. – № 3(11). – С. 43-46. – Бібліогр.: 10 назв.
Issue Date: 2010
Date of entry: 4-Mar-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: притулок
здоров’язбережувальні знання
навички
здоровий спосіб життя
фізичне виховання
orphanage
health-preserving knowledge and skills
healthy lifestyle
physical education
Abstract: У статті обґрунтовуються основні підходи до формування здоров’язбережувальних знань та навичок дітей, позбавлених батьківського піклування, оскільки проблема соціального захисту й соціальної адаптації дітей цієї категорії на сьогодні дуже актуальна. Фізичне виховання та заняття фізичною культурою можуть значно поліпшити процес соціальної адаптації і дітей, позбавлених батьківського піклування. The problem of social protection and adaptation of children in orphanage is of current concern, thus, the article is devoted to the study of the basic approaches to forming health-preserving knowledge and skills of children deprived of parental care. Physical education and physical training can significantly improve the process of social adaptation of orphanage chuldren.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3499
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2010, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsiupak.pdf123,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.