Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3484
Title: Сучасні оздоровчі технології в практиці фізичного виховання дошкільнят
Other Titles: Modern Health-Improving Technologies in the Practice of Pre-School Children Physical Education
Authors: Бичук, І.
Bychuk, І.
Bibliographic description (Ukraine): Бичук, І. Сучасні оздоровчі технології в практиці фізичного виховання дошкільнят / І. Бичук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [уклад.: А. В. Цьось, І. Я. Коцан., Е. С. Вільчковський та ін.]. – Луцьк, 2010. – № 3(11). – С. 17-21. – Бібліогр.: 11 назв.
Issue Date: 2010
Date of entry: 4-Mar-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: фізичне виховання
завдання
принципи
фізична підготовка
фізичні вправи
дошкільні заклади
дошкільнята
оздоровчі програми
physical education
tasks
principles
physical training
physical exercises
pre-school institutions
pre-school children
health-improving programs
Abstract: У статті висвітлено основні напрями фізичного виховання дошкільнят – освітній, виховний та оздоровчий, визначено завдання для їх реалізації, дидактичні принципи, засоби й форми фізичного виховання дошкільнят, спрямовані на формування та вдосконалення рухових навичок і вмінь, формування гармонійної ососбистості. Проаналізовано оздоровчі програми, які використовуються у фізичному вихованні дітей дошкільного віку й орієнтовані на формування самостійності, самоконтролю, уміння діяти в групі однолітків, піклуватися про своє здоров’я. The main aspects of pre-school children physical education are reflected in the article – educational and health-improving; the tasks of their implementation are determined. The didactic principles, facilities and forms of pre-school children physical education are investigated; those aimed at improvement of motor skills and at formation of a harmonic personality. The health-improving programs used in pre-school children physical education are analyzed. They are focused on the formation of child’s independence, self-control, ability to operate in his age group and take care of his health.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3484
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2010, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bychuk.pdf143,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.