Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3463
Назва: Особливості маркетингу на різних етапах життєвого циклу туристського продукту
Інші назви: . Specific Features of Marketing at Different Lifetime Stages of the Tourist Product.
Автори: Овчаренко, Т.
Мацкевич, Н.
Ovcharenko, T.
Matskevych, N.
Бібліографічний опис: Овчаренко, Т. Особливості маркетингу на різних етапах життєвого циклу туристського продукту / Т. Овчаренко, Н. Мацкевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2010. – № 3(11). – С. 6-9. – Бібліогр.: 6 назв.
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 4-бер-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: маркетинг
туризм
життєвий цикл
туристський продукт
marketing
tourism
lifetime
product
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано структуру життєвого циклу туристського продукту та особливості маркетингової діяльності. The structure of the tourist product’s lifetime stages is analysed in the article as well as the peculiarities of the marketing activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3463
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2010, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ovcharenko.pdf133,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.