Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3463
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОвчаренко, Т.-
dc.contributor.authorМацкевич, Н.-
dc.contributor.authorOvcharenko, T.-
dc.contributor.authorMatskevych, N.-
dc.date.accessioned2014-03-04T17:59:58Z-
dc.date.available2014-03-04T17:59:58Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationОвчаренко, Т. Особливості маркетингу на різних етапах життєвого циклу туристського продукту / Т. Овчаренко, Н. Мацкевич // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2010. – № 3(11). – С. 6-9. – Бібліогр.: 6 назв.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.01-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3463-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано структуру життєвого циклу туристського продукту та особливості маркетингової діяльності. The structure of the tourist product’s lifetime stages is analysed in the article as well as the peculiarities of the marketing activities.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectтуризмuk_UK
dc.subjectжиттєвий циклuk_UK
dc.subjectтуристський продуктuk_UK
dc.subjectmarketinguk_UK
dc.subjecttourismuk_UK
dc.subjectlifetimeuk_UK
dc.subjectproductuk_UK
dc.titleОсобливості маркетингу на різних етапах життєвого циклу туристського продуктуuk_UK
dc.title.alternative. Specific Features of Marketing at Different Lifetime Stages of the Tourist Product.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2010, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ovcharenko.pdf133,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.