Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3447
Title: Структурно-функціональна модель формування здоров’язберігальних знань та навичок молодших школярів дитячого притулку
Other Titles: Structural and Functional Model of Healthsaving Knowledge and Skills of Primary School Children Orphanage
Authors: Цюпак, Юрій
Tsyupak, Yuriy
Bibliographic description (Ukraine): Цюпак Ю. Структурно-функціональна модель формування здоров’язберігальних знань та навичок молодших школярів дитячого притулку / Ю. Цюпак // Молодіжний науковий вісник. Серія: Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2012. - Вип. 7. - С. 44-49.
Issue Date: 2012
Date of entry: 3-Mar-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: дитячий притулок
молодші школярі
модель
здоров’язберігальні знання та навички
педагогічні умови
orphanage
junior pupils
the model healthsaving knowledge and habits
pedagogical conditions
Abstract: У статті висвітлено обґрунтування та розроблено модель формування здоров’язберігальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку яка характеризується цілісністю й динамічністю. Аналіз та узагальнення результатів дослідження дали змогу визначити основні педагогічні умови формування здоров’язберігальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку. Показано, що запропоновані умови практичної реалізації, використання необхідних методик, засобів та прийомів навчальної діяльності дають змогу інтегруватися розробленій моделі в сучасні умови початкової освіти. In the article there are substantiated and developed the model of the forming healthsaving knowledge and habits of of junior pupils of the orphanage characterized by integrity and dynamism. Analysis and synthesis the research results helped to define the basic pedagogical conditions of forming healthsaving knowledge and habits of of junior pupils of the orphanage. It is shown that the proposed terms of the practical realization, the use of necessary methods and means of learning activities enable to integrate the model in modern conditions of primary education.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3447
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2012, № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsyupak.pdf149,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.