Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3447
Назва: Структурно-функціональна модель формування здоров’язберігальних знань та навичок молодших школярів дитячого притулку
Інші назви: Structural and Functional Model of Healthsaving Knowledge and Skills of Primary School Children Orphanage
Автори: Цюпак, Юрій
Tsyupak, Yuriy
Бібліографічний опис: Цюпак Ю. Структурно-функціональна модель формування здоров’язберігальних знань та навичок молодших школярів дитячого притулку / Ю. Цюпак // Молодіжний науковий вісник. Серія: Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2012. - Вип. 7. - С. 44-49.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 3-бер-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: дитячий притулок
молодші школярі
модель
здоров’язберігальні знання та навички
педагогічні умови
orphanage
junior pupils
the model healthsaving knowledge and habits
pedagogical conditions
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено обґрунтування та розроблено модель формування здоров’язберігальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку яка характеризується цілісністю й динамічністю. Аналіз та узагальнення результатів дослідження дали змогу визначити основні педагогічні умови формування здоров’язберігальних знань і навичок молодших школярів дитячого притулку. Показано, що запропоновані умови практичної реалізації, використання необхідних методик, засобів та прийомів навчальної діяльності дають змогу інтегруватися розробленій моделі в сучасні умови початкової освіти. In the article there are substantiated and developed the model of the forming healthsaving knowledge and habits of of junior pupils of the orphanage characterized by integrity and dynamism. Analysis and synthesis the research results helped to define the basic pedagogical conditions of forming healthsaving knowledge and habits of of junior pupils of the orphanage. It is shown that the proposed terms of the practical realization, the use of necessary methods and means of learning activities enable to integrate the model in modern conditions of primary education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3447
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2012, № 7

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsyupak.pdf149,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.