Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3389
Title: Оцінка функціонального стану організму студентів зі сколіозом II–III ступенів під час занять на профілакторі Євмінова
Other Titles: Functional State Evaluation of Students With II-III Degree Scoliosis Using Evminov Training Device
Authors: Дубчук, О.
Dubchuk, O.
Bibliographic description (Ukraine): Дубчук, О. Оцінка функціонального стану організму студентів зі сколіозом I-III ступенів під час занять на профілакторі Євмінова / О. Дубчук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. – Луцьк, 2010. – № 2 (10). – С. 87-89. – Бібліогр.: 7 назв.
Issue Date: 2010
Date of entry: 27-Feb-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: сколіоз
ЛФК
фізична працездатність
scoliosis
therapeutic physical training
physical capacity for work
Abstract: У статті проаналізовано літературні джерела з питань етіології, патогенезу та методів лікування сколіозу II–III ступенів. Досліджено ефективність застосування лікувальної фізкультури на профілакторі Євмінова та її вплив на рівень фізичної працездатності й показники фізичного стану при сколіозі II–III ступенів у студентів групи фізичної реабілітації вищого навчального закладу. The literary sources on the etiology, pathogenesis and II-III degree scoliosis treatment methods are analyzed in the article. The effectiveness of therapeutic physical training at Evminov training device is estimated. Its effect on the physical condition indicators of the higher education institutions students with II-III degree scoliosis in the physical rehabilitation group is distinguished.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3389
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2010, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dubchuk.pdf147,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.