Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3331
Title: Системний підхід до вдосконалення самостійної позааудиторної роботи студентів вищих навчальних закладів
Other Titles: Systems Approach to the Improvement the Independent Extra-Lecture-Room Work of the Students the Higher Educational Institutions
Authors: Темерівська, Т.
Temerovskaya, T.
Bibliographic description (Ukraine): Темерівська Т. Системний підхід до вдосконалення самостійної позааудиторної роботи студентів вищих навчальних закладів / Т. Темерівська. // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки ; [уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький]. – Луцьк, 2010. – № 1 (9). – С. 44-48.
Issue Date: 2010
Date of entry: 25-Feb-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: позааудиторна робота
самостійна робота
фахівці
the extra-lecture-room work
the independent work
specialists
Abstract: У статті висвітлено питання системного підходу до вдосконалення самостійної позааудиторної роботи студентів, її етапи; запропоновано загальні вимоги щодо її керівництва; розкрито сутність самостійної позааудиторної роботи студентів як ефективного складника професійної підготовки майбутнього фахівця. This article introduces the systemic approach to the improvement of the students’ independent work, its stages are introduced by general requirements as for its management. The author of the article reveals the essence of the students’ independent work as the affective constituent of the professional training of the future specialists.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3331
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2010, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Temerivska.pdf127,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.