Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3328
Title: Застосування інтервальних гіпоксичних вправ у тренувально-оздоровчому комплексі майбутніх учителів
Other Titles: Usage of Physical Culture Means for Improving and Saving Health of Future Teachers
Authors: Лоза, Т.
Верблюдов, І.
Loza, T.
Verbludov, I.
Bibliographic description (Ukraine): Лоза Т. Застосування інтервальних гіпоксичних вправ у тренувально-оздоровчому комплексі майбутніх учителів / Т. Лоза, І. Верблюдов // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки ; [уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький]. – Луцьк, 2010. – № 1 (9). – С. 34-38.
Issue Date: 2010
Date of entry: 25-Feb-2014
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: студенти
здоров’я
гіпоксичні вправи
самостійно-оздоровче тренування
students
health
interval gepocsetic exercises
self-health training
Abstract: Проаналізовано дослідження в педагогічному ВНЗ питань вивчення впливу на функціональний стан студентів застосування тренувально-оздоровчого комплексу, основу якого складали інтервальні гіпоксичні вправи. Як тест використовувався показник індексу Руф’є. У процесі дослідження з’ясовано, що дібрані нами інтервальні гіпоксичні вправи можуть ефективно застосовувати майбутні вчителі в самостійному оздоровчому тренуванні. The paper presents data of the study in pedagogical universities to study the effects of the functional state of students’ use of training-health, based on the interval hypoxic exercise.Usage of index Puf’e as quality test. The study found the use a set interval gipoksichnyh exercises can be effectively used by teachers in the self-improving practice
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/3328
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2010, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Loza.pdf153,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.